Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Draženka Skupnjak

40492

Draženka

Skupnjak

nije evidentirano
Naziv Akcije
Skupnjak, Draženka Rješavanje konflikata i vještine asertivnosti // Varaždinski učitelj, 3 (2020), 3; 98-116
Skupnjak, Draženka ; Tot, Daria Uloga neformalnoga i informalnoga učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 196-207
Skupnjak, Draženka Doprinos formalnih, neformalnih i informalnih oblika učenja kompetencijama i profesionalnom razvoju učitelja / Tot, Daria (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019
Skupnjak, Draženka Socio-emocionalne osobitosti darovitih i moguće poteškoće // Varaždinski učitelj, 2 (2019), 2; 109-120
Draženka Skupnjak ; Daria Tot Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, Vol. XVII (2019), No. 2; 309-322
Skupnjak, Draženka Timski rad i supervizija školskih timova // Varaždinski učitelj, 1 (2018), 1; 5-15
Skupnjak, Draženka ; Tot, Daria ; Pahić, Tea Motivation for Choosing Teaching as a Profession and Teachers' Competencies // Didactica Slovenica = Pedagoška obzorja, 33 (2018), 3/4; 149-165
Skupnjak, Draženka ; Pahić, Tea Čimbenici motivacije voditelja za rad u županijskom stručnom vijeću // Život i škola = Life and school, 63 (2017), 1; 43-54
Skupnjak, Draženka Strategije poučavanja učenika s umjetnom pužnicom uz osvrt na početnu nastavu glazbene kulture // Život i škola = Life and school, 61 (2015), 1; 71-79
Povijest školstva u Petrijancu / Skupnjak, Draženka (ur.) Varaždinske Toplice: Tonimir, 2015
nije evidentirano
nije evidentirano