Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Labaš, Danijel; Trbušić, Davor; Radoslav, Irena
Od stihije do strategije: Obilježja kampanja za brendiranje poslodavca u hrvatskom IT sektoru // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Komunikacija & Liderstvo – nositelji kulture promjene“
, 08.12.2023-08.12.2023
Trbušić, Davor ; Beck, Boris
Hierarchy and exclusion - Alojzije Stepinac's public speeches against racism // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 21 (2023), 1; 81-95. doi: 10.31192/np.21.1.5
Trbušić, Davor; Jakopović, Hrvoje
Pripremljenost za krizno komuniciranje velikih poduzeća u Hrvatskoj // Medijske studije, 14 (2023), 27; 146-165. doi: 10.20901/ms.14.27.8
Labaš, Danijel; Trbušić, Davor; Pukljak Tania
Svjesnost o nesvjesnom: percepcija i stavovi potrošača o neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj // PR Days Mostariensis – „Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću, medijima i sportu
Mostar, Bosna i Hercegovina, 08.10.2023-10.10.2023
Trbušić, Davor
Oblici i načini cenzure javnih istupa Alojzija Stepinca u svjetovnom i katoličkom tisku Nezavisne Države Hrvatske / Labaš, Danijel (mentor);
Zagreb, Fakultet hrvatskih studija, . 2022
Maleš, Dražen ; Trbušić, Davor ; Rimac, Stipan
Komunikacijski obrasci brendova vrhunskih sportaša na digitalnim kanalima: komparacija najplaćenijih svjetskih i hrvatskih sportaša i sportašica // South Eastern European journal of communication, 4 (2022), 2; 17-27. doi: 10.47960/2712-0457.2022.2.4.17
Trbušić, Davor
Sv. Marko Križevčanin u javnim istupima zagrebačkog nadbiskupa Alojzija Stepinca // Sveti Marko Križevčanin. Život i djelo / Baran, Tanja (ur.). Križevci : Zagreb: Glas Koncila, 2022. str. 223-239
Trbušić, Davor ; Rimac, Stipan
Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske // Communication management review, 05 (2020), 01; 84-103. doi: 10.22522/cmr20200156