Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Nada Kaurin Knežević

40420

Nada

Kaurin Knežević

nije evidentirano
Naziv Akcije
kaurin knežević, nada; krištof, tomislav How Gen Z and the Sex-Wellness Industry Became Friends in the Pandemic: More Toys, More Play but Lack of Open Conversation Remains // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 161-182
Krištof, Tomislav ; Knežević Kaurin, Nada ; Zurak, Sara What's so funny? Humor in Social Media Advertising // Oeconomicus, 19 (2022), 19, 37
Čut, Martina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj // Oeconomicus, 17 (2021), 17; 24-30
Badrov, Paulina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada Generation Y in Croatia: do brands really understand them? // Oeconomicus, 16 (2021), 16; 1-10
Kramarić, Claudio ; Šebek, Vanja ; Kaurin Knežević, Nada ; CROATIAN E-COMMERCE MARKET: OVERVIEW, POTENTIALS AND CHALLENGES // Oeconomicus, 15 (2020), 15; 11-18
Softić, Sabina ; Kaurin Knežević, Nada ; Šebek, Vanja ; KAKO TURISTI KAMPIRAJU U DIGITALNOJ ERI I KAKO IH KAMPOVI DOČEKUJU U DIGITALNOM PROSTORU? // Oeconomicus, 5 (2020), 13; 22-30
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kaurin, Nada Stavovi mlađe populacije o lobiranju // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 9 (2011), 2; 281-297
nije evidentirano
nije evidentirano