Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
kaurin knežević, nada; krištof, tomislav
How Gen Z and the Sex-Wellness Industry Became Friends in the Pandemic: More Toys, More Play but Lack of Open Conversation Remains // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 161-182
Krištof, Tomislav ; Knežević Kaurin, Nada ; Zurak, Sara
What's so funny? Humor in Social Media Advertising // Oeconomicus, 19 (2022), 19, 37
Čut, Martina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada
Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj // Oeconomicus, 17 (2021), 17; 24-30
Badrov, Paulina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada
Generation Y in Croatia: do brands really understand them? // Oeconomicus, 16 (2021), 16; 1-10
Softić, Sabina ; Kaurin Knežević, Nada ; Šebek, Vanja ;
KAKO TURISTI KAMPIRAJU U DIGITALNOJ ERI I KAKO IH KAMPOVI DOČEKUJU U DIGITALNOM PROSTORU? // Oeconomicus, 5 (2020), 13; 22-30
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kaurin, Nada
Stavovi mlađe populacije o lobiranju // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 9 (2011), 2; 281-297