Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Blažon, Monika; Keček, Damira; Mandić, Antonija
ANALIZA UTJECAJA INTRAPERSONALNE KOMUNIKACIJE NA EMOCIJE STUDENATA SVEUČILIŠTA SJEVER PUTEM UPITNIKA EMOCIONALNE REGULACIJE I KONTROLE (ERIK) // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 22 (2023), 43; 149-158
Zbornik sažetaka Festival znanosti 2019. godine: Boje / Hunjet, Anica ; Šarkanj, Bojan ; Mandić, Antonija et al. (ur.)
Varaždin: Sveučilište Sjever, 2020
Mandić, Antonija ; Šulentić, Anita
Analiza komunikacijskog diskursa na Facebooku za vrijeme predsjedničkih izbora 2019. u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova 1 / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Lj. ; Bagarić, Ž. (ur.). Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. str. 327-346
Grabar, Ivana ; Senjan, Emina ; Mandić, Antonija
Causes of Inadequate Internal Communication in Organization // Zbornik radova 20. međunarodnog simpozija o kvaliteti: KVALITETA - JUČER, DANAS, SUTRA / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 79-86
Bagarić, Željka ; Mandić, Antonija
Istina, mediji i žilet žica: migranti u hrvatskom medijskom krajoliku // In medias res, 8 (2019), 15; 2423-2443
Bagarić, Željka ; Mandić, Antonija
Istina, mediji i žilet-žica: migranti u hrvatskom medijskom krajoliku // In medias res, 8 (2019), 15; 2423-2443
Ferenčić Martinčić, Ivanka ; Ferenčić, Martina ; Mandić, Antonija
Role of market segmentation in public library management // 13th IAPNM congress: Public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2014. str. 15-15