Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ivana Martinčević

31979

Ivana

Martinčević

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Financijski i nefinancijski aspekti poslovanja suradnik
Primjena tehnologija industrije 4.0 u poslovanju suradnik
Povezanost društvenih mreža i izvoznih aktivnosti poduzeća suradnik
SMART menadžment u suvremenom poslovnom okruženju suradnik
Održivi uspjeh poslovanja organizacije voditelj
Primjena tehnologija digitalne transformacije u poslovanju suradnik
Analiza razine organizacijske kompetentnosti organizacija u Republici Hrvatskoj suradnik
Održivo korporativno izvještavanje voditelj
Naziv Akcije
Martinčević, Ivana The influence of absorptive capacity of the application of new technology on the financial performance of export companies– evidence from the Republic of Croatia // Business systems research, 14 (2024), 2;
Sesar, Vesna; Martinčević, Ivana; Globočnik Žunac, Ana Consumer Perception About Trust Barriers Regarding Online Purchase Intention // TEM Journal, 13 (2024), 2;
Sesar, Vesna; Martinčević, Ivana; Globočnik Žunac, Ana Determining the maturity level of continuous improvement activites and its sustainability // 24. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra" : zbornik radova. Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023. str. 383-395 doi: https://doi.org/10.52730/RPOT2749
Knjižica sažetaka - Festival znanosti 2023. godine - PRIRODA I DRUŠTVO / Hunjet, Anica (ur.) Koprivnica/Varaždin: Sveučilište Sjever, 2023
Sesar, Vesna; Martinčević, Ivana; Globočnik-Žunac, Ana Perception of General Population About the Sustainability Consciousness: their Knowingness, Attitudes and Behaviours // 9th LIMEN Conference on Leadership, Innovation, Management and Economics Graz, Austrija, 07.12.2023-07.12.2023
Sesar,Vesna; Martinčević, Ivana; Hunjet, Anica Generation Z Purchase Intentions: Does Sponsorship Disclosure Matter? // Business systems research, 14 (2023), 2; 158-172. doi: https://doi.org/https://doi.org/10.2478/bsrj-2023-0017
Sesar, Vesna; Martinčević, Ivana; Hunjet, Anica The Effect of Sponsorship Disclosure on Purchase Intention Among Generation Z // ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference - ENTRENOVA - Dubrovnik, Croatia & Hybrid, 14-16 September 2023 Dubrovnik, Hrvatska, 14.09.2023-16.09.2023
Vidackovic, Zlatko; Rosanda Zigo, Iva Digital Transformation of Cinema in the 21st Century and its Impact // 104th International Scientific Conference on Economic and Social Development: Book of Proceedings / Martincevic, Ivana; Merkas, Zvonko (ur.). Varazdin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia; University North, Koprivnica, Croatia; Fluminense Federal University, Rio de Janeiro, Brasil; University of Aveiro, Aveiro, Portugal; Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, 2023. str. 97-106
Kozina, Goran; Martinčević, Ivana; Canjuga, Irena; Hunjet, Anica Menadžment. Varaždin: Sveučilište Sjever, 2023
Fotova Čiković, Katerina ; Martinčević, Ivana ; Lozić, Joško Sustainable Tourism Development in Croatia: A Last Decade Prisma-Compliant Systematic Literature Review // Mediterranean Issues, Book 4 PRESERVING, EVALUATING AND DEVELOPING THE MEDITERRANEAN / Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Medić, Rino et al. (ur.). Zagreb: Institute of Social Sciences Ivo Pilar, 2023. str. 327-335
nije evidentirano
nije evidentirano