Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Barbara Balaž

33188

Barbara

Balaž

Naziv Uloga Akcije
Digitalna tehnologija u obitelji: obrasci ponašanja i učinci na razvoj djece suradnik
Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva suradnik
Naziv Akcije
Šimunović, Mara; Balaž, Barbara; Parmač Kovačić, Maja; Burić, Irena Understanding factors related to teacher job performance during the COVID-19 pandemic: the mediating role of emotional well-being // Teachers and Teaching, (2023),
Balaž, Barbara ; Pavlin-Bernardić, Nina The Relationship Between Epistemic Emotions and Motivation for Learning Physics During Distance Teaching // Selected Proceedings of the 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Knežević, Martina (ur.). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. str. 9-25
Balaž, Barbara ; Burić, Irena Profesionalna dobrobit srednjoškolskih nastavnika kroz školsku godinu // 1. konferencija školskih psihologa: Knjiga sažetaka / Lauri Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.). Zagreb, 2023. str. 55-55
Balaž, Barbara ; Pavlin-Bernardić, Nina How is teacher enthusiasm related to students’ epistemic emotions? // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 46-46
Burić, Irena ; Parmač Kovačić, Maja ; Jakšić, Krešimir ; Balaž, Barbara ; Butković, Ana ; Penezić, Zvjezdan Važnost osobina ličnosti u objašnjenju profesionalne dobrobiti nastavnika // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra et al. (ur.). Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 49-49
Burić, Irena ; Butković, Ana ; Balaž, Barbara ; Huić, Aleksandra ; Sorić, Izabela Teacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts. 2022. str. 84-84
Balaž, Barbara ; Pavlin-Bernardić, Nina A Mixed-Method Study on Measuring Epistemic Emotions as a Trait // Psihologijske teme, 31 (2022), 3; 619-639. doi: 10.31820/pt.31.3.8
Burić, Irena ; Šimunović, Mara ; Balaž, Barbara Work–family conflicts and teacher commitment during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis of emotional exhaustion and psychological capital // Educational Psychology, (2022), doi: 10.1080/01443410.2022.2091750
Balaž, Barbara ; Burić, Irena ; Huić, Aleksandra ; Šimunović, Mara ; Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra et al. (ur.). Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 50-50
Balaž, Barbara ; Pavlin-Bernardić, Nina Which epistemic emotions predict engagement in learning physics? // Book of Abstracts. 2022. str. 50-50
nije evidentirano
nije evidentirano