Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Modeli odgovora na odgojno-obrazovne potrebe djece izložene riziku socijalne isključenosti u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
vanjski suradnik
Developing Teacher Competences for the Future
suradnik
Enhancing Transition Practices in Early Childhood Education
suradnik
Naziv
Akcije
Visković, Ivana; Višnjić Jevtić, Adrijana; Marušić, Andriana
Teachers' Opinions on Recognisable Aspects of the Institutional Early Childhood Education Culture // Nova promišljanja o djetinjstvu II. Dijete i prostor / Rethinking Childhood II. Child and Space. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2023. str. 397-412
Bogatić, Katarina; Sadownik, Alicja, R.; Visković, Ivana
International analysis of the United Nations Convention on the Rights of the Child: Child perspectives // Conference Proceedings: Book of Abstracts from the 31st EECERA Annual Conference. Birmingham i Cascais: EECERA, 2023. str. 48-49
Visković, Ivana; Višnjić Jevtić, Adrijana;
KVALITETA PEDAGOŠKE PRAKSE U ODNOSU NA DJECU U RIZIKU SOCIJALNE ISKLJUČENOSTI: PROCJENE ODGOJITELJA // 5. Dani obrazovnih znanosti. Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? Knjiga sažetaka.. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 54-55
Visković, Ivana ; Ljubetić, Maja
Pedagogical aspects of family functioning // Erken çocukluk çalışmaları dergisi = Journal of early childhood studies, 6 (2022), 1; 308-332. doi: 10.24130/eccdjecs.1967202261370
Visković, Ivana ; Šimić, Katarina ; Marušić, Tončo
Studiranje tijekom pandemije // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-21
Visković, Ivana
Staro-novo normalno – kulturno relevantna pedagogija // Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.). Čakovec: OMEP Hrvatska, 2022. str. 2-12
Ärlemalm-Hagsér, Eva ; Einarsdóttir, Johanna ; Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Visković, Ivana ; Bogatić, Katarina ; Friberg, Ingela ; Sigurðarsdóttir, Ingibjörg Ó.
Enhancing Transition Practices in Early Childhood Education: Training manual. Zagreb: OMEP Hrvatska, 2021
Visković, Ivana ; Mikulandra, Karla
Dječja perspektiva prijelaza iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // Acta Iadertina, 18 (2021), 1; 29-45. doi: 10.15291/ai.3399
Visnjic-Jevtic, Adrijana ; Visković, Ivana
What about Us? Children's Perspectives on their Wellbeing // Psicología, conocimiento y sociedad, 11 (2021), 1; 57-78. doi: 10.26864/PCS.v11.n1.3
Višnjić Jevtić, Adrijana ; Visković, Ivana
Children's Perspective on Transition From Kindergarten to Primary School: Croatian Experience // Supporting Children’s Well-Being During Early Childhood Transition to School / Tatalović Vorkapić, Sanja ; LoCasale-Crouch, Jennifer (ur.). Hershey (PA): IGI Global, 2021. str. 42-59 doi: http://10.4018/978-1-7998-4435-8.ch003