Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Milica Vučković

32609

Milica

Vučković

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
ADMO Jadranski opservatorij digitalnih medija suradnik
Naziv Akcije
Vučković, Milica Politicizing, Personalizing, and Mobilizing in Online Political Communication: Drivers and Killers of Users’ Engagement // International Journal of Communication, 13 (2023), 3033-3053. doi: 1932–8036/20230005
vučković, milica Two Faces of Zoran Milanović: From Anti-Populist to Rhetorical Furious Populist // Scandalogy 4: Political Scandals in the Age of Populism, Partisanship, and Polarization. Cham: Springer, 2023. str. 29-51
Vranić, Andrea; Grbeša Zenzerović, Marijana; Vranić, Andrea; Tonković, Mirjana; Vučković, Milica; Brautović, Mato; Blanuša, Nebojša COVID-19 Disinformation and Conspiracy Theories in Croatia / Blanuša, Nebojša (ur.). Zagreb: GONG, 2023. 180..
Vuković, Marija Obilježja predizbornih spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima od 2000. do 2020. / Vučković, Milica (mentor); Zagreb, Fakultet političkih znanosti, . 2021
Skočak, Nina Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020. / Vučković, Milica (mentor); Zagreb, Fakultet političkih znanosti, . 2021
Vučković, Milica ; Odak Krasić, Stana ; Volarević, Marija Komunikacija hrvatskih političara na Instagramu za vrijeme pandemije COVID-19: prema kome, kako i s kojim učinkom? // Medijska istraživanja, 27 (2021), 2; 59-82. doi: 10.22572/mi.27.2.3
Nenadić, Iva ; Vučković, Milica Dezinformacije. Edukativna brošura i vježbe za razumijevanje problema dezinformacija. Zagreb: Agencija za elektroničke medije i UNICEF, 2021
Vučković, Milica Haters vs. lovers on Facebook: Sentiment analysis of user’s comments // Suvremene teme, 12 (2021), 1; 27-48. doi: 316.472.3:004.738.5
Vučković, Milica ; Oblak Črnič, Tanja Emotionalization and Privatization of Political Communication on Facebook // Medijske studije, 11 (2021), 22; 3-23. doi: 10.20901/ms.11.22.1
Odak Krasić, Stana ; Volarević, Marija ; Vučković, Milica How do Croatian tourist boards promote destinations online? Content analysis of Facebook communication of tourist boards in Croatia // Reflections on Mediteranean : Mediterranean Issues, Book 2 / Jurčević, Katica ; Kaliterna-Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Sveučilište Vern ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; EMAN, 2019. str. 419-432
nije evidentirano
nije evidentirano