Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Mario Banožić

32113

Mario

Banožić

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Samardžić, Vinko ; Baban, Marija ; Banožić Mario Importance of local gastronomy for domestic tourists in the Republic of Croatia // Interdisziplinäre Managementforschung. 2021. str. 601-625
Banožić, Mario MODEL PRIMJENE KONCEPCIJE RAZVOJA SELEKTIVNIH OBLIKA TURIZMA NA RAZINI VUKOVARSKO-SRIJEMSKE ŽUPANIJE // 11. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA RAZVOJ JAVNE UPRAVE / Sudarić, Željko ; Petrašević, Tunjica (ur.). Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2021. str. 16-24
Andrlić, Berislav ; Šostar, Marko ; Banožić, Mario Application of E-Processes in Tourism Marketing // Annals of DAAAM for ... & proceedings of the ... International DAAAM Symposium .... 2020. str. 0004-0008 doi: 10.2507/31st.daaam.proceedings.001
Banožić, mario Razvoj konjičkog turrizma kontinentalne hrvatske – analiza slučaja Vukovarsko-srijemske županije // U potrazi za zajedničkim nazivnikom komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend, Communication Management Foruma 2019. 2020. str. 211-224
E-marketing / Gongeta, Sanja (ur.) Vukovar, 2020
Stilin, Žarko ; Banožić, Mario ; Ružić, Ivan Influence of political marketing in digital environment on voters regarding their education // Journal of business paradigms, 5 (2020), 1; 4-20
Budić, Hrvoje ; Banožić, Mario ; Filipović, Filip Sukobi kao izvor i posljedica organizacijskih promjena u kontekstu upravljanja krizama // Proceedings (International conference "Valis Aurea") / Katalinić, Branko (ur.). 2020. str. 103-109
Horniš Dmitrović, Marija ; Mandić Bruno ; Banožić Mario MANAGEMENT OF THEATER ACTIVITIES IN THE CULTURAL AND CREATIVE INDUSTRY OF THE REPUBLIC OF CROATIA // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH XVI / Barković, Dražen ; Glavaš, Jerko ; Erceg, Aleksandar et al. (ur.). Osijek, 2020. str. 491-513
Štimac, Helena ; Kelić, Ivan ; Banožić, Mario Impact of Influence Marketing on Attitudes of Tourist Service Users // Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference: Education Excellence and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development during Global Challenges / Soliman, Khalid S. (ur.). Sevilla: International Business Information Management Association (IBIMA), 2020. str. 12745-12754
Žalac, Gabrijela ; Odak, Ana ; Banožić, Mario Croatian views on the future of cohesion policy post 2020 // Interdisziplinäre Managementforschung. 2018. str. 1147-1162
nije evidentirano
nije evidentirano