avatar

Dinko Jukić

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas" Osijek


CROSBI Profil CROSBI Profil: 31884 MZO Matični broj znanstvenika MZO Matični broj znanstvenika: 339723
Google Scholar ID Google Scholar ID: DxUYX34AAAAJ

Za prikaz radova s mogućnošću filtriranja te izvoza podataka kliknite OVDJE

Dr. sc. (EFOS); univ. spec. publ. admin. (EFOS); mag. bibl. (FFZG); prof. (FFOS);
Znanstveni suradnik - područje društvenih interdisciplinarnih znanosti, polje 5.01. ekonomija i polje 5.07. pedagogija

Nema dodanih područja i polja znanosti.

Društvene znanosti

Ekonomija (5.01)

Pedagogija (5.07)

Teorija marke, Marketing u kulturi, Školski menadžment, Medijska pedagogija
Nema dodanih institucija.

(2006. - .) Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas" Osijek

Nema dodanih izobrazbi. Nema dodanih izobrazbi.
Nema dodanih nagrada i priznanja. Nema dodanih nagrada i priznanja.
Nema dodanih aktivnosti. Nema dodanih aktivnosti.

Svi radovi

  • 1.
    Jukić, Dinko; Dunković, Božica
    Analiza identiteta marke usluge // Poslovna izvrsnost, 15 (2021), 1; 107-126 doi:10.22598/pi-be/2021.15.1.107 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
  • 2.
    Jukić, Dinko
    The Importance of Organizational Culture in School Management // 26th International Scientific Symposium Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management / Grubor, A. (ur.).
    Subotica, Srbija: Ekonomski fakultet Subotica ; Ekonomski institut Beograd, 2021. str. 34-41 doi:10.46541/978-86-7233-397-8_122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 3.
    Jukić, Dinko
    Digital Game as an Artistic Mimesis and a Cult Brand // Conference Proceedings from the International Scientific Conference, Megatrends and Media: Home Officetainment / Jana Radošinská ; Monika Prostináková Hossová ; Martin Solík (ur.).
    Trnava, Slovačka: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. str. 528-543 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 4.
    Jukić, Dinko
    To Brand or not to Brand: The Perception of Brand Image in the Digital Games Industry // Acta Ludologica, 3 (2020), 2; 22-35 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
  • 5.
    Jukić, Dinko
    The Importance of Libraries in Creating a Brand // Revista Tinerilor Economiști, 17 (2020), 35; 44-60 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
  • 6.
    Jukić, Dinko
    Synesthesia of HR and School Culture // Proceedings of the PaKSoM 2020 2nd Virtual International Conference Path to a Knowledge Society-Managing Risks and Innovation / Stanković, M ; Nikolić, V. (ur.).
    Niš, Srbija: Research and Development Center, 2020. str. 265-272 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 7.
    Jukić, Dinko
    Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management // International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, 24 (2019), 1; 10-18 doi:10.5937/StraMan1901010J (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
  • 8.
    Jukić, Dinko
    Advergaming: Identity Brand Analysis in the Virtual World // International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 83-94 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
  • 9.
    Jukić, Dinko
    Marketing strategy in library and information services // 24th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management / Grubor, A. (ur.).
    Subotica: Ekonomski fakultet Subotica ; Ekonomski institut Beograd, 2019. str. 428-436 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 10.
    Jukić, Dinko
    Marketing strategy in library and information services // 4th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management / Grubor, A. (ur.).
    Subotica: Ekonomski fakultet Subotica ; Ekonomski institut Beograd, 2019. str. 54-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
  • 11.
    Jukić, Dinko; Dunković, Božica
    Creating Brand Relationship in Service Marketing // Proceedings of The International Scientific Conference TRADE PERSPECTIVES 2019 - Business model inonvations in domestic and international trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
    Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb ; Hrvatska gospodarska komora, 2019. str. 255-274 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 12.
    Jukić, Dinko
    Opening Pandora's Box: Neuromarketing and Brand Image // DOKBAT 2019 - 15th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / Ondra, Pavel (ur.).
    Zlin: Zlín: Tomas Bata University ; Faculty of Management and Economics, 2019. str. 512-524 doi:10.7441/dokbat.2019.049 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 13.
    Jukić, Dinko
    Strategic analysis of corporate marketing in culture management // 23th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management / Grubor, A. (ur.).
    Subotica: Ekonomski fakultet Subotica ; Ekonomski institut Beograd, 2018. str. 437-445 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 14.
    Jukić, Dinko
    Strategic analysis of corporate marketing in culture management // 23th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management / Grubor, A. (ur.).
    Subotica: Ekonomski fakultet Subotica ; Ekonomski institut Beograd, 2018. str. 54-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
  • 15.
    Jukić, Dinko; Dunković, Božica
    Analysis of corporate identity from the aspects of intercultural communication in the sphere of art // Proceedings of The International Scientific Conference TRADE PERSPECTIVES 2018 - Contemporary aspects and role of international trade / Baković, T. ; Naletina, D. ; Knežević, B. (ur.).
    Zagreb: Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, 2018. str. 205-226 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 16.
    Jukić, Dinko
    Advergaming: Identity Brand Analysis in the Virtual World // 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Dobrinić, Damir (ur.).
    Varaždin: CRODMA: Croatian Direct Marketing Association, 2018. str. 57-67 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 17.
    Jukić, Dinko
    Ekvilibrij korporativne marke: analiza identiteta // Oeconomica Jadertina, 8 (2018), 2; 34-47 doi:10.15291/oec.2739 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
  • 18.
    Jukić, Dinko
    Dreams and Reality in Culture Marketing: Theatre Sphere // Conference Proceedings from the International Scientific Conference, Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles / Solik, Martin ; Rybansky, Rudolf (ur.).
    Trnava, Slovakia: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2018. str. 420-445 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 19.
    Jukić, Dinko; Stantić, Tomislav; Jozipović-Sudar, Ružica
    Analysis of building a corporate brand in construction // Revista Tinerilor Economisti, 15 (2018), 31; 94-106 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
  • 20.
    Jukić, Dinko
    The importance of corporate identity and corporate branding in non-profit organization // 22 International Scientific Conference: Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management / Grubor, A. (ur.).
    Subotica: Ekonomski fakultet Subotica ; Ekonomski institut Beograd, 2017. str. 621-629 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 21.
    Jukić, Dinko
    The importance of corporate identity and corporate branding in non-profit organization // 22 International Scientific Conference: Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management / Grubor, A. (ur.).
    Subotica: Ekonomski fakultet Subotica ; Ekonomski institut Beograd, 2017. str. 85-85 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
  • 22.
    Jukić, Dinko
    The Importance of Corporate Branding in School Management // International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, 22 (2017), 4; 11-18 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
  • 23.
    Jukić, Dinko
    Dekonstrukcija marke utemeljene na potrošaču // Zbornik radova (Journal of Economy and Business) Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 22 (2016), 49-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
  • 24.
    Jukić, Goran; Šunjić, Krešimir; Varnica, Ivan; Jukić, Dinko; Brkić, Josip
    Utjecaj herbicidnog tretmana na prinos zrna soje // 48. hrvatski i 8. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova / Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko (ur.).
    Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, 2013. str. 499-503 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 25.
    Dunković, Dario; Jukić, Dinko
    Settings of distributive trade growth indicator using factor analysis method // Interdisciplinary Management Research VIII : proceedings = Interdisciplinaere Managemantforschung VIII : Tagungsband / Bacher, Urban ; Barković, Drazen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Runzheimer, Bodo ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
    Osijek ; Pforzheim: Josip Juraj Strossmayer University, Faculty of Economics, Croatian Postgraduate studies, 2012. str. 961-970 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 26.
    Jukić, Dinko
    Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
  • 27.
    Jukić, Dinko
    Uloga interpersonalnih vještina u suvremenom školskom menadžmentu // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 1; 157-178 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
  • 28.
    Dunkovic, Božica; Jukić, Dinko
    A holistic approach to corporate identity and brand // nterdisziplinäre Symposium "Interdisziplinäre Managementforschung VII" : Tagungsband = Interdisciplinary symposium "Interdisciplinary Management Research VII" : proceedings / Runzheimer, Bodo ; Barković, Dražen (ur.).
    Osijek ; Pforzheim: Ekonomski fakultet ; Hochshule, University of Applied Science, 2011. str. 347-359 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 29.
    Medić, Mane; Jukić, Dinko; Pancić, Mladen
    Brand as economic, social, psychological and phylosofical category // Economic Theory and Practice : Meeting the new Challenges : proceedings / Markić, B. (ur.).
    Mostar: Faculty of Economics, 2011. str. 399-406 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 30.
    Jukić, Dinko
    Objekti i metafore marke meta marketinga // Praktični menadžment, 2 (2011), 2; 33-40 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
  • 31.
    Jukić, Dinko
    Uloga vjernosti u izgradnji vrijednosti marke // Zbornik radova (Journal of Economy and Business) Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 17 (2011), 107-128 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
  • 32.
    Jukić, Dinko; Dunković, Božica
    Brandsphere : expected value vs cognition value // Interdisziplinäre Symposium "Interdisziplinäre Managementforschung VI" : Tagungsband = Interdisciplinary symposium "Interdisciplinary Management Research VI" : proceedings / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
    Osijek ; Pforzheim: Ekonomski fakultet ; Hochshule, University of Applied Science, 2010. str. 751-763 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 33.
    Jukić, Dinko; Dunković, Božica
    Strategic approach in model of schooling "K-12" // Revista Tinerilor Economisti, 7 (2010), 14; 159-167 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
  • 34.
    Jukić, Dinko; Dunković, Božica
    Utjecaj pseudofaktorske motiviranosti na kvalitetu usluge u školskom menadžmentu // Poslovna izvrsnost, 4 (2010), 1; 97-112 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
  • 35.
    Jukić, Dinko; Krznarić, Vlado
    Motivacijski faktori upravljanja ljudskog potencijala u školskom menadžmentu // Praktični menadžment, 1 (2010), 1; 22-28 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
  • 36.
    Jukić, Dinko
    Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
    Osijek: Ekonomski fakultet, 2010. str. 67-83
  • 37.
    Marković, Branimir; Dunković, Božica; Jukić, Dinko
    Public investments and borrowing : new challenges for the local governmetns in Eastern Croatia // Symposium Interdisciplinary management research V : proceedings = Symposium Interdisziplinäre Managementforschung V : Tagungsband / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
    Osijek ; Pforzheim: Ekonomski fakultet ; Hochshule, University of Applied Science, 2009. str. 497-508 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 38.
    Jukić, Dinko
    Metaethics used as a marketing disguise of customer relations // Marketing as a factor of sustainable development / Leko Šimić, Mirna (ur.).
    Osijek: Ekonomski fakultet, 2009. str. 55-56 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font