Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Helena Štimac

23966

Helena

Štimac

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Neuromarketing: istraživačke perspektive i izazovi voditelj
Generacija Z u fokusu neprofitnog marketinga suradnik
Naziv Akcije
Štimac, Helena; Berk, Osman Nurullah; Ham, Marija WHY DO THEY FOLLOW INFLUENCERS? A STUDY ON GENERATION Z IN CROATIA AND TÜRKİYE // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 3-22
Leko Šimić, Mirna ; Štimac, Helena ; Deželić, Sendi Students’ Satisfaction with Education Service in Public Versus Private Higher Education Institutions in Transitional Economies // Uniting Marketing Efforts for the Common Good—A Challenge for the Fourth Sector / Soares, Ana Maria ; Casais, Beatriz (ur.). Cham, Switzerland: Springer Nature, 2023. str. 243-260 doi: 10.1007/978-3-031-29020-6_12
Piperković, Ivana; Štimac, Helena Uloga javne uprave u zelenoj tranziciji // Suvremena trgovina (Zagreb), 48/2023 (2023), 1; 106-108
Baković, Maja; Štimac, Helena; Bilandžić Tanasić, Karla ODNOS NEVERBALNE KOMUNIKACIJE I PREGOVARAČKIH STILOVA U POSLOVNOM OKRUŽENJU // Zbornik studentskih radova (Pula), 2 (2023), 2; 63-82
Štimac, Helena; Piperković, Ivana BUSINESS COMMUNICATION STYLES OF GENERATION Z: FROM UNIVERSITY TO THE LABOR MARKET // International Management Research XIX. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2023. str. 611-625
Štimac, Helena; Bilandžić Tanasić, Karla COMPETENCIES AND SKILLS: GAP BETWEEN HIGHER EDUCATION AND LABOUR MARKET // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 32 (2023), 2; 615-628. doi: 10.17818/EMIP/2023/2.15
Bilandžić, Karla ; Štimac, Helena Fake news: vjerujemo ili ne vjerujemo, ali rijetko provjerimo // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 2; 44-46
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Kelić, Ivan Who really shapes Generation Z? // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.). 2022. str. 1077-1088
Piperković, Ivana ; Štimac, Helena COMMUNICATION OF THE CITIES OF VUKOVAR-SRIJEM COUNTY // Zbornik radova 12. međunarodne konferencije razvoj javne uprave / Sudarić, Željko ; Belaj, Ivan ; Stojanović, Slobodan (ur.). Tuhelj: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2022. str. 170-178
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla Influencer marketing u turizmu // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 4; 50-52
nije evidentirano
nije evidentirano