Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tihomir Vranešević

7339

Tihomir

Vranešević

prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Vranešević, Tihomir; Pušić, Ana; Mandić, Miroslav ADVANCING BRAND ORIGIN CONCEPT THROUGH THE REVERSE COUNTRY OF ORIGIN EFFECT: THE CASE OF GENERATION Z // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 75 (2024), 1; 32-61. doi: https://doi.org/10.32910/ep.75.1.2
Pušić, Ana Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z / Vranešević, Tihomir (mentor); Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2023
Vranešević, Tihomir ; Pušić, Ana ; Mandić, Miroslav The Role of Brand Origin in The Product Attitude Formation Process Among Consumers Belonging to Generation Z // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje (ur.). 2022. str. 1097-1112 doi: 10.22598/odyssey/2022.4
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Renić, Mijo TESTING THE MODEL OF THE CONNECTION BETWEEN PERCEIVED SERVICE QUALITY, CUSTOMER SATISFACTION, CUSTOMER LOYALTY AND CUSTOMIZATION // RED 2022 11th INTERNATIONAL SCIENTIFIC SYMPOSIUM REGION, ENTREPRENEURSHIP, DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 834-853
Marušić, Tajana Upravljanje markama u okruženju društvenih medija / Turkalj, Željko ; Vranešević, Tihomir (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2021
Marušić, Tajana ; Vranešević, Tihomir ; CHALLENGES OF NAVIGATING BRANDS THROUGH SOCIAL MEDIA – MARKETING MANAGERS POINT OF VIEW // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 413-430. doi: https://doi.org/10.32910/ep.72.3.4
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al. Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
Vranešević Tihomir ; Marušić Tajana ; Challenges of Measuring Social media advertising, // Smart Innovation, Systems and Technologies, Marketing and Smart Technologies, Proceedings of ICMarkTech 2020. 2020. str. 455-466 doi: 10.1007/978-981-33-4183-8
Vranešević Tihomir ; Marušić, Tajana ; Družić, Marko ; Nation branding - perception and attitudes about Mongolia in Croatia // The 4th International Conference MANDAKH-2019. 2019. str. 60-74
Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65
nije evidentirano
nije evidentirano