Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi
voditelj
Učenje kroz rad i sustav upravljanja studentskim iskustvom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu
suradnik
Naziv
Akcije
Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna
(De)motivating teaching styles in higher education – validation of the circumplex model // EARLI2023 Book of abstracts. Solun: University of Macedonia Press, 2023. str. 95-95
Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna
Gdje su emocije u motivaciji - emocionalni napor i (de)motivirajući nastavnički stilovi // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 28. - 30. rujna 2023.. Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 29-29 doi: https://doi.org/10.17234/DRZB26
Huić, Aleksandra ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović Štetić, Vesna
NASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 75-75
Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernaridć, Nina ; Huić, Aleksandra ; Vlahović-Štetić, Vesna
High school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021. Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180
Putarek, Vanja
Metakognitivno rezoniranje u matematičkom kontekstu / Vlahović-Štetić, Vesna (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020
Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna
Metacognitive feelings and the illusion of linearity // Contemporary Themes in Education / Kolar Billege, Martina (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 186-186