Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Kako bez suza u dječji vrtić i osnovnu školu – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece tijekom prijelaza i prilagodbe
voditelj
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
suradnik
Učinak integriranih glazbenih aktivnosti na razvoj glazbenih sposobnosti i dobrobiti djece predškolske dobi u vremenu pandemije
vanjski suradnik
Dobrobit djece u prijelaznim životnim periodima: empirijska provjera ekološko-dinamičkog modela
voditelj
Projekt razvoja online kolegija na Sveučilištu u Rijeci: Psihologija dobrobiti djece
voditelj
Razvoj Programa obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije odgojno-obrazovnog rada za unapređenje mentalnog zdravlja i dobrobiti
voditelj
EduSkills+SEL: Poticanje socijalnog i emocionalnog učenja u dječjim vrtićima
voditelj na ustanovi
Ekološki identitet i dobrobit studenata
suradnik
Naziv
Akcije
Tatalović Vorkapić, Sanja
Children’s socio-emotional well-being and resilience during transition from family home to kindergarten // Contemporary Challenges in Education: Paradoxes and Illuminations. Munster, Germany, New York, USA: Waxmann, 2023. str. 68-79
Tatalović Vorkapić, Sanja
Transitional objects in early childhood: What parents think about their importance? // Education and new developments, 1 (2023), 598-602
Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja
Understanding Transition through the Children’s Voices: The Application of Puppet Interview as the Research Method // Contemporary Challenges in Education: Paradoxes and Illuminations. Munster, Germany, New York, USA: Waxmann, 2023. str. 80-93
Bačlija Sušić, Blaženka; Tatalović Vorkapić, Sanja; Cvrtila, Tomislav; Šuško, Vanja; Bujanić, Željka; Kraljić, Nikola
Integrated musical activities as a contribution to the development of preschool children’s Social and Emotional Well-Being and Resilience // MERYC22 Proceedings. Vienna, Austria: EuNet MERYC 2022, 2023. str. 122-130
(PROMEHS projekt) Anthony, C.J. ; Lei, P-W. ; Elliott, S.N. ; DiPerna, J.C. ; Cefai, C. ; Bartolo, P.A. ; Camilleri, L. ; O'Riordan, M, Grazzani I, Cavioni V, Conte E, Ornaghi, V. ; Tatalović Vorkapić, S. ; Poulou, M. et al.
Measurement Invariance of Children's SEL Competencies // European journal of psychological assessment, (2023), 1-19. doi: 10.1027/1015-5759/a000753
Tatalović Vorkapić, Sanja
Unapređivanje kompetencija odgajatelja i učitelja u području mentalnog zdravlja – PROMEHS-promocija mentalnog zdravlja u vrtićima i školama // Rizik, 26 (2023), 1; 9-12
Tatalović Vorkapić, Sanja
CLOSENESS AND CONFLICT BETWEEN TODDLERS AND EARLY CHILDHOOD EDUCATORS: WHAT IS THE ROLE OF THEIR PERSONAL CHARACTERISTICS? // INTED2023 Proceedings, 17th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Lees, J. (ur.). Valencia: IATED Academy, 2023. str. 7488-7497 doi: 10.21125/inted.2023
(PROMEHS) Tatalović Vorkapić, Sanja; Colomeischi, Aurora Adina; Onaghi, Veronica
PROMEHS Teachers’ Training: The effect of PROMEHS Curriculum on Teachers’ Mental Health in Croatia and Romania // Revista românească pentru educaţie multidimensională, 15 (2023), 3; 400-418. doi: https://doi.org/10.18662/rrem/15.3/773
Tatalović Vorkapić, Sanja
How to Support Early Educational Transitions of Children? – An Overview of University Science Project’s Activities from Croatia // Revista românească pentru educaţie multidimensională, 15 (2023), 2; 532-555. doi: 10.18662/rrem/15.2/748