Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Sanja Tatalović Vorkapić

10793

Sanja

Tatalović Vorkapić

prof. dr. sc.

prof. psihologije

PhD

Full Professor, psychologist

28288

Naziv Uloga Akcije
EKOLOŠKI IDENTITET I DOBROBIT STUDENATA (EcoWell) suradnik
PROMEHS: Promocija mentalnog zdravlja u školama voditelj na ustanovi
Kako bez suza u dječji vrtić i osnovnu školu – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece tijekom prijelaza i prilagodbe voditelj
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije suradnik
Učinak integriranih glazbenih aktivnosti na razvoj glazbenih sposobnosti i dobrobiti djece predškolske dobi u vremenu pandemije vanjski suradnik
Dobrobit djece u prijelaznim životnim periodima: empirijska provjera ekološko-dinamičkog modela voditelj
PROJEKT RAZVOJA ONLINE KOLEGIJA NA SVEUČILIŠTU U RIJECI: PSIHOLOGIJA DOBROBITI DJECE voditelj
Razvoj Programa obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije odgojno-obrazovnog rada za unapređenje mentalnog zdravlja i dobrobiti voditelj
EduSkills+SEL: Poticanje socijalnog i emocionalnog učenja u dječjim vrtićima voditelj na ustanovi
Naziv Akcije
Tatalović Vorkapić, Sanja Children’s socio-emotional well-being and resilience during transition from family home to kindergarten // Contemporary Challenges in Education: Paradoxes and Illuminations. Munster, Germany, New York, USA: Waxmann, 2023. str. 68-79
Tatalović Vorkapić, Sanja Transitional objects in early childhood: What parents think about their importance? // Education and new developments, 1 (2023), 598-602
Pejčić, Tena; Tatalović Vorkapić, Sanja Prof. Ph.D. Shu-Chen Yen – Interview // Odgojno-obrazovne teme, 6, 2. Rijeka: Učiteljski fakultet, 2023. 91-96.
Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja Understanding Transition through the Children’s Voices: The Application of Puppet Interview as the Research Method // Contemporary Challenges in Education: Paradoxes and Illuminations. Munster, Germany, New York, USA: Waxmann, 2023. str. 80-93
Bačlija Sušić, Blaženka; Tatalović Vorkapić, Sanja; Cvrtila, Tomislav; Šuško, Vanja; Bujanić, Željka; Kraljić, Nikola Integrated musical activities as a contribution to the development of preschool children’s Social and Emotional Well-Being and Resilience // MERYC22 Proceedings. Vienna, Austria: EuNet MERYC 2022, 2023. str. 122-130
(PROMEHS projekt) Anthony, C.J. ; Lei, P-W. ; Elliott, S.N. ; DiPerna, J.C. ; Cefai, C. ; Bartolo, P.A. ; Camilleri, L. ; O'Riordan, M, Grazzani I, Cavioni V, Conte E, Ornaghi, V. ; Tatalović Vorkapić, S. ; Poulou, M. et al. Measurement Invariance of Children's SEL Competencies // European journal of psychological assessment, (2023), 1-19. doi: 10.1027/1015-5759/a000753
Tatalović Vorkapić, Sanja Unapređivanje kompetencija odgajatelja i učitelja u području mentalnog zdravlja – PROMEHS-promocija mentalnog zdravlja u vrtićima i školama // Rizik, 26 (2023), 1; 9-12
Tatalović Vorkapić, Sanja CLOSENESS AND CONFLICT BETWEEN TODDLERS AND EARLY CHILDHOOD EDUCATORS: WHAT IS THE ROLE OF THEIR PERSONAL CHARACTERISTICS? // INTED2023 Proceedings, 17th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Lees, J. (ur.). Valencia: IATED Academy, 2023. str. 7488-7497 doi: 10.21125/inted.2023
(PROMEHS) Tatalović Vorkapić, Sanja; Colomeischi, Aurora Adina; Onaghi, Veronica PROMEHS Teachers’ Training: The effect of PROMEHS Curriculum on Teachers’ Mental Health in Croatia and Romania // Revista românească pentru educaţie multidimensională, 15 (2023), 3; 400-418. doi: https://doi.org/10.18662/rrem/15.3/773
Tatalović Vorkapić, Sanja How to Support Early Educational Transitions of Children? – An Overview of University Science Project’s Activities from Croatia // Revista românească pentru educaţie multidimensională, 15 (2023), 2; 532-555. doi: 10.18662/rrem/15.2/748
nije evidentirano
nije evidentirano