Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Mislav Šimunić

5980

Mislav

Šimunić

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Odnos kvalitete najvažnijih SEO faktora za rangiranje i pozicije Web site-a hotela u sklopu SERP-a voditelj
Utjecaj primjene pametnih tehnologija u vodećim online putničkim agencijama suradnik
Izvrsnost i učinkovitost u visokom obrazovanju u polju ekonomije suradnik
Naziv Akcije
Šimunić, Mislav; Pilepić Stifanich, Ljubica; Car, Tomislav Hotel web site SEO analysis: segmentation and valorization as a precondition for discovering and understanding insights to improve online visibility // Ekonomski vjesnik, 36 (2023), 2; 299-311. doi: 10.51680/ev.36.2.6
Šimunić, Mislav Hotel's web site health audit and pages distribution by their status: an empirical research of five star hotels in the Republic of Croatia // 6th International scientific conference ToSEE Tourism in Southern and Eastern Europe 2021: conference proceedings / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. doi: 10.20867/tosee.06.49
Mislav Šimunić Ratio of the structure of hotel online booking channels and monitoring the quality of hotel websites in a multidimensional system: identification and distribution of potentials // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 319-335. doi: 10.51680/ev.34.2.6
Mislav Šimunić Važnost kvalitete performansi hotelskih web stranica za generiranje bolje vidljivosti u okviru internet pretraživača // 4th international scientific conference EMAN 2020 Economics & management: How to cope with disrupted times Conference proceedings. 2020. str. 473-490
Ivan Generalić ; Mislav Šimunić Internet advertising of a Croatian tourist product in Chinese and Russian market // Interdisziplinäre Managementforschung. 2020. str. 963-983
Mitrović, S., Šimunić, M. Examining the web presence of Croatian wine festivals // Tourism, Innovations and Entrepreneurship – TIE 2019 / In Benazić, M., Blažević Burić, S., Tijanić, L., Laporšek, S., Wolowiec, T. (Eds.) (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2020. str. 203-223
Ravlić, Sanela ; Glavaš, Jerko ; Šimunić, Mislav The impact of the IPA cross-border co-operation Hungary - Croatia 2007 – 2013 programme - infrastructure, tourism and human capital // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 135-149. doi: 10.31784/zvr.8.1.15
Šimunić, Mislav ; Car, Tomislav ; Vitezić, Vanja Improving direct online sales in the hotel industry: expanded paradigm variables of Google algorithms for ranging // Interdisziplinäre Managementforschung / Barković, Dražen ; Crnković, Boris ; Zekić Sušac, Marijana et al. (ur.). 2019. str. 1087-1109
Car, Tomislav ; Pilepić Stifanich, Ljubica ; Šimunić, Mislav Internet of things (IOT) in tourism and hospitality: opportunities and challenges // Tourism in South East Europe … / Zadel, Zrinka ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). (ur.). 2019. str. 163-175 doi: 10.20867/tosee.05.42
Car, Tomislav Model integralne mobilne aplikacije u funkciji unapređenja prodaje hotela / Šimunić, Mislav (mentor); Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2017
nije evidentirano
nije evidentirano