Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Samopouzdanje i promjene u ponašanju kroz primijenjene igre
suradnik
(Meta)kognitivne, motivacijske i afektivne odrednice uspješnosti u učenju u različitim okruženjima
suradnik
Osobne i kontekstualne odrednice učenja i poučavanja različitih uzrasnih skupina
suradnik
Prva faza istraživanja učinaka pilot projekta e-Škole u 20 odabranih škola
suradnik
Znanstveno istraživanje učinaka provedbe projekta: E škole - Uspostava sustava digitalno zrelih škola
suradnik
Psihologijski aspekti korištenja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju
suradnik
Kompetencijski standardi nastavnika, pedagoga i mentora
suradnik
Znanstveno istraživanje učinaka projekta: "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (II. faza)"
suradnik
Naziv
Akcije
Jurić, Zita
Povezanost ispitne anksioznosti, emocionalne regulacije i kognitivnog opterećenja u situaciji provjere znanja / Rončević Zubković, Barbara (mentor);
Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2023
Gegić, Lea
Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe / Rončević Zubković, Barbara (mentor);
Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2023
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Age and gender differences in mathematics learning during school transition // International journal of school & educational psychology, 11 (2023), 1; 20-33. doi: 10.1080/21683603.2021.1934206
Stilin, Dora; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda
Cognitive appraisals as mediators of the relationship between digital technology use and students' achievement emotions in science and mathematics subjects // Learning Environments Research, (2023), doi: https://doi.org/10.1007/s10984-023-09486-6
Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Kolić-Vehovec, Svjetlana
Long-term relations between teachers’ attitudes towards technology and its use in the classroom // EARLI2023 Book of abstracts. Solun: University of Macedonia Press, 2023. str. 218-218
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Močibob, Iva
Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse // Acta Iadertina, 20 (2023), 1; 75-99. doi: 10.15291/ai.4212
Korać, Dora; Rončević Zubković, Barbara
Odnos afektivnih i (meta)kognitivnih čimbenika prilikom rješavanja matematičkih problemskih zadataka // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa : preliminarna knjiga sažetaka. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 92-92
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Bažon, Martina ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana
A path analysis of social-environment factors, appraisals, anxiety, and perceived success among teachers during the pandemic // INTED2023 Proceedings / Chova, Luis G. ; Martínez, Chelo G. ; Lees, Joanna (ur.). Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 6470-6470 doi: 10.21125/inted.2023.1717
Brkljača, Luči
Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika / Rončević Zubković, Barbara (mentor);
Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2022
Rončević Zubković, Barbara ; Bažon, Martina ; Pahljina-Reinić Rosanda
Suočavanje s (post)pandemijskim izazovima - Što možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu? // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 479-501