Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Barbara Rončević Zubković

327

Barbara

Rončević Zubković

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Samopouzdanje i promjene u ponašanju kroz primijenjene igre suradnik
(Meta)kognitivne, motivacijske i afektivne odrednice uspješnosti u učenju u različitim okruženjima suradnik
Osobne i kontekstualne odrednice učenja i poučavanja različitih uzrasnih skupina suradnik
Prva faza istraživanja učinaka pilot projekta e-Škole u 20 odabranih škola suradnik
Znanstveno istraživanje učinaka provedbe projekta: E škole - Uspostava sustava digitalno zrelih škola suradnik
Psihologijski aspekti korištenja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju suradnik
Kompetencijski standardi nastavnika, pedagoga i mentora suradnik
Znanstveno istraživanje učinaka projekta: "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (II. faza)" suradnik
Naziv Akcije
Jurić, Zita Povezanost ispitne anksioznosti, emocionalne regulacije i kognitivnog opterećenja u situaciji provjere znanja / Rončević Zubković, Barbara (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2023
Gegić, Lea Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe / Rončević Zubković, Barbara (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2023
Rončević Zubković, Barbara ; Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kolić-Vehovec, Svjetlana Age and gender differences in mathematics learning during school transition // International journal of school & educational psychology, 11 (2023), 1; 20-33. doi: 10.1080/21683603.2021.1934206
Stilin, Dora; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda Cognitive appraisals as mediators of the relationship between digital technology use and students' achievement emotions in science and mathematics subjects // Learning Environments Research, (2023), doi: https://doi.org/10.1007/s10984-023-09486-6
Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Kolić-Vehovec, Svjetlana Long-term relations between teachers’ attitudes towards technology and its use in the classroom // EARLI2023 Book of abstracts. Solun: University of Macedonia Press, 2023. str. 218-218
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Rončević Zubković, Barbara ; Močibob, Iva Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse // Acta Iadertina, 20 (2023), 1; 75-99. doi: 10.15291/ai.4212
Korać, Dora; Rončević Zubković, Barbara Odnos afektivnih i (meta)kognitivnih čimbenika prilikom rješavanja matematičkih problemskih zadataka // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa : preliminarna knjiga sažetaka. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 92-92
Pahljina-Reinić, Rosanda ; Bažon, Martina ; Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana A path analysis of social-environment factors, appraisals, anxiety, and perceived success among teachers during the pandemic // INTED2023 Proceedings / Chova, Luis G. ; Martínez, Chelo G. ; Lees, Joanna (ur.). Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 6470-6470 doi: 10.21125/inted.2023.1717
Brkljača, Luči Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika / Rončević Zubković, Barbara (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2022
Rončević Zubković, Barbara ; Bažon, Martina ; Pahljina-Reinić Rosanda Suočavanje s (post)pandemijskim izazovima - Što možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu? // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 479-501
nije evidentirano
nije evidentirano