Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tea Pavin Ivanec

1177

Tea

Pavin Ivanec

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Inicijalno obrazovanje predmetnih nastavnica i nastavnika: Motivacija, identiteti i socio-emocionalne kompetencije vanjski suradnik
Naziv Akcije
Pedić Duić, Paula ; Petrović, Dora ; Pavin Ivanec, Tea Odnos učeničke percepcije upravljanja razredom i interesa za predmet : uloga percipirane emocionalne angažiranosti učitelja i veličine razrednog odjela // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa : preliminarna knjiga sažetaka. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 27-27
Pavin Ivanec, Tea ; Defar, Ana Motivation for the Choice of the Teaching Profession: The Role of Prospective Teachers’ Personality Traits, Emotional Competence, and Life-Satisfaction // SAGE Open, 13 (2023), 2; 1-10. doi: 10.1177/21582440231182594
Pavin Ivanec, Tea Motivation for the choice of a teaching career: comparison of different types of prospective teachers in Croatia // JET. Journal of education for teaching, 49 (2023), 3; 355-369. doi: 10.1080/02607476.2022.2113736
Jagarinac, Dorotea Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole / Pavin Ivanec, Tea (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Međimorec, Maja Neke odrednice motivacije za roditeljstvo kod mladih / Pavin Ivanec, Tea (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Kirčenkov, Kristina Povezanost emocionalne kompetencije i nekih aspekata akademskog postignuća / Pavin Ivanec, Tea (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Banić, Ema Povezanost emocionalne kompetencije i kvalitete bliskih odnosa studenata / Pavin Ivanec, Tea (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Pavin Ivanec, Tea ; Fabijanić, Iva Some predictors of university students’ subjective well-being in Croatia during the COVID-19 pandemic // European journal of mental health, 17 (2022), 2; 31-42. doi: 10.5708/ejmh.17.2022.2.5
Ivana, Pikić Jugović ; Maskalan, Ana ; Pavin Ivanec, Tea Rodne razlike i motivacija za nastavničku profesiju : zašto se muškarci rjeđe odlučuju za poučavanje? // 5. Dani obrazovnih znanosti "Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" - Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 28-28
Pavin Ivanec, Tea The lack of academic social interactions and students’ learning difficulties during COVID-19 faculty lockdowns in Croatia: the mediating role of the perceived sense of life disruption caused by the pandemic and the adjustment to online studying // Social sciences, 11 (2022), 2; 42, 11. doi: 10.3390/socsci11020042
nije evidentirano
nije evidentirano