Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Lucijano Jakšić

35698

Lucijano

Jakšić

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Jakšić, Lucijano ; Kušan, Matija ; Marenščak, Kristijan APPLICATION OF THE Q-METHODOLOGY IN THE RESEARCH OF THE PERCEPTION OF OWNERSHIP GROUPS OF CAR TIRE BRANDS ON THE CROATIAN MARKET // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 12 (2022), II; 21-32. doi: 10.38190/ope.12.2.6
Jakšić, Lucijano ; Dabo, Krešimir ; Volarević, Marija Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 11 (2021), 1; 110-124. doi: 10.38190/ope.11.1.10
Jakšić, Lucijano ; Dabo, Krešimir ; Volarević, Marija Analiza pseudodogađaja u strateškom komuniciranju visokog školstva u Hrvatskoj // Medijska istraživanja, 27 (2021), 2; 163-187. doi: 10.22572/mi.27.2.7
Jakšić, Lucijano ; Ivanjko, Edouard ; Njavro, Mario Q-methodology: theoretical framework for policy making in the Croatian wine sector // International journal of wine business research, 30 (2018), 4; 428-445. doi: 10.1108/ijwbr-07-2017-0046
Miljanović, Maja ; Sindik, Joško ; Milunović, Vibor ; Kralj Škoc, Vesna ; Braš, Marijana ; Đorđević, Veljko ; Pavić, Jadranka ; Jakšić, Lucijano Psychosocial Determinants of Satisfaction with Hospital Care in Adult Patients Suffering from Advanced Cancer // Acta clinica Croatica, 56 (2017), 2; 218-226. doi: 10.20471/acc.2017.56.02.04
Jakšić, Lucijano ; Njavro, Mario ; August, Hrvoje Croatian Wine Market : Support Policy and Specific Obstacles to Wine Export // Apstract : applied studies in agribusiness and commerce, 10 (2016), 1; 19-22. doi: 10.19041/APSTRACT/2016/1/3
Bedek, Željka ; Njavro, Mario ; Jakšić, Lucijano Važnost strateškog upravljanja u modernom agrobiznisu - literaturni pregled i lekcije za Hrvatsku // Agronomski glasnik, 77 (2016), 4/6; 241-262
Jakšić, Lucijano ; Ivanjko, Edouard ; Njavro, Mario Application of the correlated competitive profile matrix for support adjustment to SMEs in winemaking // Journal of wine research, 26 (2015), 2; 135-152. doi: 10.1080/09571264.2015.1012663
nije evidentirano
nije evidentirano