Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Barbara Puh

26383

Barbara

Puh

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu Dubrovnik suradnik
Izvrsnost i učinkovitost u visokom obrazovanju u polju ekonomije suradnik
ADMO Jadranski opservatorij digitalnih medija suradnik
Naziv Akcije
Pavlić, Ivana ; Portolan, Ana ; Puh, Barbara Image formation in rural tourism destination // 6th International Scientific Conference ToSEE – Smart, Experience, Excellence & ToFEEL – Feelings, Excitement, Education, Leisure / ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe, 6 / Alkir, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.). Opatija: Svečilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. str. 559-572 doi: 10.20867/tosee.06.38
Pavlić, Ivana ; Vojvodić, Katija ; Portolan, Ana ; Benić Penava, Marija ; Dragičević Ćurković, Marija ; Lončar, Iris ; Martinović, Marija ; Matić Šošić, Matea ; Stojčić, Nebojša ; Marić, Mara et al. Formiranje integrirane turističke destinacije (Dubrovačko primorje, otok Mljet, Grad Korčula i Smokvica): "Ruralna poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija". Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2021
Puh, Barbara Lojalnost turista ruralnih destinacija // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference / Gregurec, Iva (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 9-19
Pavlić, Ivana ; Vojvodić, Katija ; Puh, Barbara Exploring Loyalty of Generation X in a Retail Store Context // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 431-448
Pavlić, Ivana ; Vovodić Katija, Puh Barbara Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 1; 57-76. doi: 10.17818/EMIP/2021/1.3
Pavlić, Ivana ; Vojvodić, Katija ; Puh, Barbara Consumer Segmentation in Food Retailing in Croatia: A Latent Class Analysis // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), Special Issue; 9-29. doi: doi.org/10.22598/mt/2020.32.spec-issue.9
Pavlić, Ivana ; Puh, Barbara ; Mišković, Ljubica The perception of travellers and the World Heritage Site image // Tourism : an international interdisciplinary journal, 68 (2020), 2; 181-194. doi: doi.org/10.37741/t.68.2.6
Puh, Barbara Destination Image: Differences between Various Tourists Segments // RED 2020, 9th international scientific symposium region, entrepreneurship, development / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 1272-1285
Pavlić, Ivana ; Portolan, Ana ; Puh, Barbara Segmenting local residents by perception of tourism impacts in an urban World Heritage Site: the case of Dubrovnik // Journal of heritage tourism, 15 (2020), 4; 1-14. doi: doi.org/10.1080/1743873X.2019.1656218
Pavlić, Ivana ; Puh, Barbara ; Mišković, Ljubica Residents' attitudes towards tourism impacts in rural area // Tourism in South East Europe … / Zadel, Zrinka ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). 2019. str. 521-532 doi: 10.20867/tosee.05.19
nije evidentirano
nije evidentirano