Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu Dubrovnik
suradnik
Izvrsnost i učinkovitost u visokom obrazovanju u polju ekonomije
suradnik
ADMO Jadranski opservatorij digitalnih medija
suradnik
Naziv
Akcije
Pavlić, Ivana ; Portolan, Ana ; Puh, Barbara
Image formation in rural tourism destination // 6th International Scientific Conference ToSEE – Smart, Experience, Excellence & ToFEEL – Feelings, Excitement, Education, Leisure / ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe, 6 / Alkir, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.). Opatija: Svečilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. str. 559-572 doi: 10.20867/tosee.06.38
Pavlić, Ivana ; Vojvodić, Katija ; Portolan, Ana ; Benić Penava, Marija ; Dragičević Ćurković, Marija ; Lončar, Iris ; Martinović, Marija ; Matić Šošić, Matea ; Stojčić, Nebojša ; Marić, Mara et al.
Formiranje integrirane turističke destinacije (Dubrovačko primorje, otok Mljet, Grad Korčula i Smokvica): "Ruralna poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija". Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2021
Puh, Barbara
Lojalnost turista ruralnih destinacija // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference / Gregurec, Iva (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 9-19
Pavlić, Ivana ; Vojvodić, Katija ; Puh, Barbara
Exploring Loyalty of Generation X in a Retail Store Context // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 431-448
Pavlić, Ivana ; Vovodić Katija, Puh Barbara
Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 1; 57-76. doi: 10.17818/EMIP/2021/1.3
Pavlić, Ivana ; Vojvodić, Katija ; Puh, Barbara
Consumer Segmentation in Food Retailing in Croatia: A Latent Class Analysis // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), Special Issue; 9-29. doi: doi.org/10.22598/mt/2020.32.spec-issue.9
Pavlić, Ivana ; Puh, Barbara ; Mišković, Ljubica
The perception of travellers and the World Heritage Site image // Tourism : an international interdisciplinary journal, 68 (2020), 2; 181-194. doi: doi.org/10.37741/t.68.2.6
Puh, Barbara
Destination Image: Differences between Various Tourists Segments // RED 2020, 9th international scientific symposium region, entrepreneurship, development / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 1272-1285
Pavlić, Ivana ; Portolan, Ana ; Puh, Barbara
Segmenting local residents by perception of tourism impacts in an urban World Heritage Site: the case of Dubrovnik // Journal of heritage tourism, 15 (2020), 4; 1-14. doi: doi.org/10.1080/1743873X.2019.1656218
Pavlić, Ivana ; Puh, Barbara ; Mišković, Ljubica
Residents' attitudes towards tourism impacts in rural area // Tourism in South East Europe … / Zadel, Zrinka ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). 2019. str. 521-532 doi: 10.20867/tosee.05.19