
Đurđana Ozretić Došen
Ekonomski fakultet, Zagreb






Za prikaz radova s mogućnošću filtriranja te izvoza podataka kliknite OVDJE
Redoviti profesor u trajnom zvanju
Voditeljica Poslijediplomskog sveučilišnog (doktorskog) studija Ekonomija i poslovna ekonomija
Glavna urednica časopisa Market-Tržište
EMAC – European Marketing Academy: Steering Committee Member
međunarodni marketing, marketing usluga, marketing, upravljanje markom, upravljanje proizvodom, marketing doživljaja, marketing u kulturi i umjetnosti
Nema dodanih institucija.
(1991. - .) Ekonomski fakultet, Zagreb
Nema dodanih izobrazbi.
Nema dodanih izobrazbi.
Nema dodanih nagrada i priznanja.
Nema dodanih nagrada i priznanja.
Nema dodanih aktivnosti.
Nema dodanih aktivnosti.
-
1.Razvoj marke grada Livna, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
2.Primjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Mjerenje kvalitete zdravstvenih usluga medicinskog laboratorija, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Marketing usluga riječkih muzeja, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, ZAGREB
-
7.Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Marka grada Labina, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Utjecaj obrazovno-zabavnih sadržaja na percipiranu autentičnost posjetiteljeva iskustva muzejom, 2018., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Društveno odgovoran marketing i njegova primjena u Atlantic Grupi d.d., 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Marketinška strategija za novi proizvod na farmaceutskom tržištu Republike Hrvatske, 2018., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Uloga marke bezreceptnog lijeka u kupovnoj odluci potrošača, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
13.Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Percepcija potrošača o promjenama logotipa, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Eliminacija proizvoda- primjer pića marke Smart, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Upravljanje markom destinacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Percepcije hrvatskih potrošača o lažnim markama, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Oglašavanje telekomunikacijskih usluga, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Integracija načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Upotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, ZAGREB
-
24.Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Kvaliteta zdravstvenih usluga bolničkog liječenja, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
26.Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
27.Imidž SAD-a u Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
28.Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
29.Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
30.Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
31.Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
32.Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Imidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
34.Marka kao indikator kvalitete proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
35.Proces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
36.Strategija proširenja marke prehrambenih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
37.Upravljanje markom regije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagrebu
-
38.Marketing usluga zagrebačkih muzeja, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
39.Marketinška strategija u području informatičke industrije, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
40.Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
41.Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
42.Uloga dizajna u razvoju proizvoda i upravljanju markom, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
43.Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
44.Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
45.Mjerenje kvalitete bankarskih usluga namijenjenih studentskoj populaciji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
46.Upravljanje markom teritorijalne jedinice, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
47.Uloga usluga u marketingu hrvatskih proizvodnih poduzeća, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
48.Utjecaj dizajna ambalaže na odluke o kupnji, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
49.Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
50.Upravljanje markom u kulturi, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
51.Odrednice marketinga usluga privatnog sektora dnevne skrbi o djeci na području Grada Zagreba, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
52.Marketing usluga glazbenog obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
53.Mogućnosti primjene osjetilnog marketinga za vegetarijanske proizvode, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
54.Dijagram tijeka (blueprint) radijske usluge informativnog programa, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
55.Što su subliminalne poruke, njihova uporaba i istraživanje mišljenja studenata o njihovom utjecaju, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
56.Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
57.Ambalaža kao element marketinške komunikacije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
58.Upravljanje privatnim markama u fazi rasta životnog ciklusa proizvoda, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
59.Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
60.Specifičnosti apela na strah, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
61.Usporedba zaštite marke u hrvatskom zakonodavstvu i zakonodavstvu Europske unije, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
62.Mogućnosti i ograničenja neuromarketinga u upravljanju markom, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
63.Upravljanje sportskom markom, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagrebu
-
64.Percepcije korisnika o korištenju financijskih usluga u paketima, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
65.Marketing međunarodnih trgovačkih lanaca, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
66.Utjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
67.Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
68.Marka grada Varaždina, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
69.Lojalnost potrošača privatnim markama, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
70.Sponzorstvo manifestacija kao element strategije pozicioniranja marke, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
71.Utjecaj kvalitete usluge poslovnog savjetovanja na zadovoljstvo i lojalnost korisnika, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
72.Uloga marke u ponašanju potrošača u kartičnom poslovanju, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
73.Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
74.Imidž Hrvatske kao turističke destinacije na njemačkom tržištu, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
75.Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
76.Lojalnost korisnika usluga mobilne telefonije, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
77.Interni marketing, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
78.Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
79.Upravljanje marketingom turističke destinacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
80.Strategije upravljanja privatnim markama (na primjeru privatnih maraka trgovačkog lanca Konzum), 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
81.Potrošačev proces donošenja odluke o kupnji privatnih maraka, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
82.Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
83.Uvođenje usluge e-Račun u poslovanje poduzeća, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
84.Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
85.Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
86.Proizvodi s oznakom „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
87.Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
88.Marketing knjige iz područja dječje književnosti, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
89.Poznate osobe kao nositelji marke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
90.Upravljanje zelenim markama proizvoda i usluga, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
91.Kupovne navike potrošača privatnih maraka, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
92.Internetski marketing usluge putnog osiguranja, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
93.Tržišna orijentacija u inovativnim poduzećima, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
94.Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
95.Utjecaj elemenata dizajna dnevnih novina na percepciju i vizualni dojam kod čitatelja, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
96.Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
97.Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
98.Primjena strategije penetracije na tržištu perilica posuđa i komplementarnih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
99.Obogaćivanje usluge zračnog prijevoza putnika FF (frequent flyer) programima, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
100.Utjecaj promocijskih aktivnosti na prodaju bankarskih usluga, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
101.Utjecaj tržišne orijentacije na inovacije proizvoda, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
102.Kvaliteta usluga primarne zdravstvene zaštite mjerena SERVQUAL instrumentom, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
103.Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
104.Utjecaj kvalitete usluge životnog osiguranja na politiku cijena, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
105.Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
-
106.Marketing podatkovnih usluga mobilne komunikacije, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
107.Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom, 2005., magistarski rad, Ekonomski Fakultet Zagreb, Zagreb
-
108.Utjecaj elemenata marketinškog miksa na nastajanje tržišne vrijednosti marke, 2004., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
109.Upravljačke i organizacijske odrednice marketinga turističke destinacije, 2003., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
110.MARKETING USLUGA U SREDNJOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU, 1999., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.
-
1.Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet-Zagreb, 2008 (zbornik)
-
2.Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004 (monografija)