Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU
voditelj
Naziv
Akcije
Fruhwirth, Dora
Lojalnost pripadnika generacije Z premijskoj marki prilikom kupovine mobilnog telefona / Ozretić Došen, Đurđana (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024
Prebežac, Darko; Ozretić Došen, Đurđana
Potential and challenges of literary tourism for children in (re)shaping destination product – the case Croatian literary place // First International Conference on Literary and Film Tourism
Barcelona, Španjolska, 25.01.2024-26.01.2024
Komarac, Tanja; Kaurić, Tin; Ozretić Došen, Đurđana
Percepcija predstavnika generacije Z o uslugama digitalnih banaka // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 183-204
Prebežac, Darko; Ozretić Došen, Đurđana; Lončarić, Biljana
Oblikovanje konkurentnog turističkog proizvoda literarnog turizma – neiskorišteni potencijali književnog naslijeđa Ivane Brlić Mažuranić // International Scientific Conference 'Ivana Brlić- Mažuranić in the New Millenium' dedicated to the 150th anniversary of Ivana's birth: Book of Abstracts. Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2024. str. 107-108
Pugar, Iva
Stavovi o razvoju turizma u turističkoj destinaciji Kalnik s obzirom na generacijsku pripadnost / Ozretić Došen, Đurđana (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023
Jakopinčić, Stela
Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača / Ozretić Došen, Đurđana (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023
Jakuš - Mejarec, Lana
Stavovi domaćih turista o ponudi seoskog turizma u destinaciji Krapinsko-zagorska županija / Ozretić Došen, Đurđana (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023
Posavac, Lorena
Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta / Ozretić Došen, Đurđana (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023
Vlahović Mlakar, Tea Silvia
Utjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu / Ozretić Došen, Đurđana (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Špoljarić, Anja ; Ozretić Došen, Đurđana
Employer brand and international employer brand: Literature review // Corporate communications, 28 (2023), 4; 671-682. doi: 10.1108/CCIJ-11-2022-0141