Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Iris Marušić

8679

Iris

Marušić

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Tematska mreža 'Cjeloživotno obrazovanje dostupno svima' (TEMCO) suradnik
Promjene u organizaciji procesa odgoja i obrazovanja uzrokovane COVID-19 pandemijom: učinci na obrazovna iskustva, dobrobit i aspiracije učenika u Republici Hrvatskoj suradnik
Uloga ličnosti, motivacije i socio-emocionalnih kompetencija u profesionalnoj dobrobiti učitelja u ranoj fazi karijere voditelj
Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene suradnik
HAND IN HAND: Osnaživanje socio-emocionalnih kompetencija i svijesti o različitosti učitelja širom Europe suradnik
Hand in Hand: Socijalne i emocionalne vještine za tolerantna i nediskriminirajuća društva (Pristup čitave škole) voditelj na ustanovi
Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma suradnik
Razvoj nacionalnog standarda kvalifikacije za učitelje kao podloge za uvođenje sustava licenciranja učitelja suradnik
Inicijalno obrazovanje predmetnih nastavnica i nastavnika: Motivacija, identiteti i socio-emocionalne kompetencije suradnik
Naziv Akcije
Pikić Jugović, Ivana ; Petrović, Dora ; Marušić, Iris The mediating role of personality and gender roles on the relationship between gender and empathy : a study on preservice teachers // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 59-77. doi: 10.5673/sip.61.1.3
Marušić, Iris; Mornar, Mirta; Šabić, Josip; Matić Bojić, Jelena; Petrović, Dora; Pikić Jugović, Ivana Early-career teachers’ burnout : the role of personality and self-efficacy // European Conference on Educational Research 2023 Glasgow, Ujedinjeno Kraljevstvo, 22.08.2023-25.08.2023
Marušić, Iris; Pikić Jugović, Ivana; Matić Bojić, Jelena; Mornar, Mirta Uloga ličnosti, socio-emocionalnih kompetencija i samoefikasnosti u predviđanju profesionalnog sagorijevanja učitelja u ranoj fazi karijere // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska, 28.09.2023-30.09.2023
Puzić, Saša; Šabić, Josip; Odak, Iva; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana Neke odrednice samoefikasnosti srednjoškolskih nastavnika za rad u multikulturnom okružju // HRVATSKA: PODVOJENO DRUŠTVO? SOCIOLOŠKI PRILOZI RASPRAVI, Knjiga sažetaka. Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2023. str. 60-61
Mornar, Mirta; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip; Matić Bojić, Jelena; Marušić, Iris; Petrović, Dora Teacher burnout as mediator of the relationship between social and emotional competencies and teacher commitment // European Conference on Educational Research 2023 Glasgow, Ujedinjeno Kraljevstvo, 22.08.2023-25.08.2023
Odak, Iva; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Puzić, Saša; Bakić, Hrvoje; Eliasson, Nina; Gasteiger Klicpera, Barbara; Gøtzsche, Katinka; Kozina, Ana; Perković, Iva et al. Teachers’ social and emotional competencies : a lever for social and emotional learning in schools // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 105-122. doi: 10.5673/sip.61.1.5
Marušić, Iris ; Matić Bojić, Jelena ; Petrović, Dora Motivational determinants of early-career teachers’ work engagement // EARLI2023 Book of abstracts. Solun: University of Macedonia Press, 2023. str. 392-392
Puzić, Saša; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip Obrazovne nejednakosti u srednjoškolskom obrazovanju iz učeničke i nastavničke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2023
Puzić, Saša; Šabić, Josip; Marušić, Iris Neke odrednice samoefikasnosti nastavnika za poučavanje u socio-kulturno heterogenim razredima // Sociologija i prostor, 61 (2023), 2; 353-374. doi: 10.5673/sip.61.2.5
Yik, Michelle ; Mues, Chiel ; Sze, Irene N.L ; Kuppens, Peter ; Tuerlinckx, Francis ; De Roover, Kim ; Kwok, Felity H. C. ; Schwartz, Shalom ; ... ; Bratko, Denis et al. On the relationship between valence and arousal in 33 samples across the globe // Emotion, 23 (2022), 2; 332-344. doi: 10.1037/emo0001095
nije evidentirano
nije evidentirano