
Za prikaz radova s mogućnošću filtriranja te izvoza podataka kliknite OVDJE
Nema dodanih institucija.
(1992. - 2021.) Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Nema dodanih izobrazbi.
Nema dodanih izobrazbi.
Nema dodanih nagrada i priznanja.
Nema dodanih nagrada i priznanja.
Nema dodanih aktivnosti.
Nema dodanih aktivnosti.
-
1.Utjecaj seksualnog apela na prihvaćanje reklamnih oglasa, 2011., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
2.Povezanost ličnosti i načina provođenja slobodnog vremena, 2011., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
-
3.POVEZANOST DIMEZIJA LIČNOSTI I STILOVA ODLUČIVANJA POTROŠAČA, 2011., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
-
4.Utjecaj medijskog nasilja na hostilnost adolescenata, 2010., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
5.Odnos Eriksonovih komponenti ličnosti, emocionalne kompetencije i privrženosti u ljubavnim vezama kod osoba mlađe odrasle dobi, 2009., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
-
6.Spolne razlike u odnosu između agresivnosti i depresije, 2009., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
7.Mogućnost samopoštovanja i održavanja subjektivne dobrobiti korištenjem strategija suočavanja sa stresom, 2009., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
8.Povezanost velepetorih dimenzija ličnosti i rizičnog seksualnog ponašanja kod studenata, 2009., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
9.Ličnost i traženje uzbuđenja kod volonterskih skupina visoke i niske rizičnosti, 2009., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska
-
10.Velepetori model ličnosti i načini voljenja, 2009., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
11.Utjecaj spola i dimenzija ličnosti na agresivnost pojedinca, 2009., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
12.Neka obilježja osoba koje odbijaju ili pristaju na anketiranje, 2008., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
13.Tipologija hrvatskih potrošača, 2007., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
14.Simbolika boja u propagandnim porukama telekomunikacijskih mreža, 2006., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
15.Mediji i samoubojstva hrvatskih branitelja, 2006., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
16.Neposredan utjecaj uvjeravajućeg sadržaja na promjenu stavova prema specifičnom proizvodu, 2006., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
17.Vjerodostojnost izvora kao determinanta elaboracije, 2006., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
18.Značaj osobina ličnosti za letački poziv, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
19.Faktorska struktura ličnosti robne marke, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
20.Povezanost ličnosti robne marke s ličnošću potrošača, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
-
21.Obiteljske uloge u kupovnom ponašanju, 2003., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.
-
1.Menadžersko-poduzetnička elita i modernizacija: razvojna ili rentijerska elita? / Čengić, Drago (ur.). Zagreb: Institut Ivo Pilar, 2005 (monografija)