Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Vesna Ciglar

15018

Vesna

Ciglar

mr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna Prilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika // Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013. / Toth Sandor, Attila (ur.). Baja: Eötvös József Főiskola, 2015. str. 56-65
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna Prepoznavanje bliskoznačnica hrvatskoga kao nematerinskog/drugog jezika u mlađim razredima osnovne škole // Prvi, drugi, ini jezik: hrvatsko-makedonske usporedbe / Cvikić, Lidija ; Petroska, Elena (ur.). Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2013. str. 297-306
Begičević-Ređep, Nina ; Ciglar, Vesna ; Kirinić, Valentina ; Hunjek, Barbara ; Ladić Fisher, Silvija ; Mavrek, Ljiljana ; Skupnjak, Draženka ; Vidaček-Hainš, Violeta ; Žiher, Valentina ; Jones, Carole et al. PROJEKT Inter-Community Learning // Inter-Community Learning – University/School/Community Learning Partnership – University Students Supporting Children at Risk of Educational ‘Failure’ through Targeted Learning Support. 2013.
Vidaček-Hains, Violeta ; Ladić Fischer, Silvija ; Kirinić, Valentina ; Begičević-Ređep, Nina ; Ciglar, Vesna ; Jovanović, Magdalena Enhancing learning foreign languages through volunteering, ICT usage and collaboration between local government, universities and schools // International Conference on Research And Education - Challenges Toward Future " (ICRAE 2013) Skadar, Albanija, 24.05.2013-25.05.2013
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna Nastava hrvatskoga jezika u višejezičnoj sredini // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 271-282
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna Leksičko-semantičke kompetencije učenika mlađih razreda u određivanju pridjevskih sinonima // Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost / Pavličević-Franić, D. ; Bežen, A. (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 283-292
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna Utjecaj višejezičnosti na recepciju umjetničkoga teksta // Konferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: "Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ-1) / Šimović, V. ; Bežen, A ; Pavličević-Franić, D. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. str. 182-193
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna Leksičko-semantičke kompetencije učenika za stvaranje sinonimskih nizova u prvom razredu // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 261-273
Slunjski, Edita ; Ciglar, Vesna Sukonstruiranje predškolskog kurikuluma // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Bacalja, Robert ; Murn, Ante ; Nenadić-Bilan, Diana et al. (ur.). Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 103-112-x
Ciglar, Vesna ; Turza-Bogdan, Tamara Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard // Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa / Blažeka, Đuro (ur.). Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 80-93-x
nije evidentirano
nije evidentirano