Pronađeno 6 radova, za izraz:
"MATIČNI BROJ ZNANSTVENIKA (MBZ): (Vukašinović, Antonija)"
DODAJ/IZMIJENI OPERATORE PRETRAŽIVANJA
-
1.Berbić Kolar, Emina; Vukašinović, AntonijaSystematic support of the mentor to the student in the research of the language development model in early child education // ICERI2020 / Gómez Chova, L ; López Martínez, A ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: IATED Academy, 2020. str. 7821-7829 doi:10.21125/iceri.2020.1720 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaVrtić u COVID-19 izolaciji - potencijal virtualnih društvenih mreža // COVID-19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2020. str. 1-3 (plenarno, prošireni sažetak, znanstveni) -
3.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaContinuity of Educational Process Through Virtual Kindergarten During Covid-19 Outbreak – Case Study from Croatia // EDULEARN20 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia, Spain: IATED Academy, 2020. str. 7861-7870 doi:10.21125/edulearn.2020.1981 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Lemajić, Andrea; Stojanac, Martina; Vukašinović, AntonijaPremise of encouraging autonomy in children's work and opinion // Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (2019), 3.; 165-176 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
5.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaVirtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 1; 105-116 doi:10.32903/zs.64.1.8 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
6.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaConnecting family, ECEC and CSE during the transition to school trough social networking // 69th OMEP World Assembly and International Conference “Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future”
Opatija, Croatia: Školska knjiga ; OMEP, 2017. str. 217-218 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)