-
1.Uspješnost eksperimentalnog programa tehničke kulture u petom razredu osnovne škole // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 54 (2005), 3-4; 323-338 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Slobodno vrijeme i računalne igre // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (2007), 1-2; 49-63 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
3.Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 57 (2008), 339-352 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
4.Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet // Međunarodni znanstveni skup Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Convegno scientifico internazionale Techologie digitali e nuove forme di apprendimento / International scientific conference Digital technologies and forms of learning: Sažetci radova / Riasunti / Abstracts / / Milat, Josip (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2010. str. 15-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Europska iskustva u izradi kurikula umjetničkog područja // Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulu / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet i Hrvatski pedagoško-književni zbor Ogranak Split, 2010. str. 9-26 -
6.Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet // Digital Technologies and New Forms of Learning / Milat, Josip (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2011. str. 197-213 -
7.Povezivanje kompetencija i mogućnosti za učenje // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 3; 414-416 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
8.Ekološke vrednote v kurikulumu tehnike in tehnologije // Raziskovalni vidiki ekologije v kontekstu edukacije / Duh, Matijaž (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta in RIS dvorec Rakičan, 2011. str. 84-92 -
9.Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 4; 493-511 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
10.Ekološka eksistenca – med vzgojnim idealizmom in ekonomskim pragmatizmom // Ekološka in etična zavest skozi edukacijski odnos do družbe in narave / Matijaž Duh (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta in RIS dvorec Rakičan, 2012. str. 128-142 -
11.Nacionalni kurikulum iz perspektive socijalnih zbivanja prouzročenih recesijom - pedagoški potencijal i/ili ideološka propaganda? // Pedagogija i kultura / Posavec, Koraljka Sablić, Marija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 185-196 -
12.Ekološko usposabljanje – model operacionalizacije ekološke kompetence // Okoljsko izobraževanje za 21. stoletje / Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze u Maribori in RIS Dvorec Rakičan, 2013. str. 140-153 -
13.PROJECTWORK-THE COMPLETE INTEGRATION OF TECHNOLOGY EDUCATION IN THE COMPULSORY SCHOOL CURRICULUM - A CONCEPT OF THE MODERN SCHOOL WITHOUT ALTERNATIVE // 19th International Science Symposium TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING "FROM IDEA TO THE PRODUCT" - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Ljubljana: Založba Somaru d.o.o., 2016. str. 9-9 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.THE PROJECTWORK: GENERAL MODEL OF TECHNOLOGY TEACHER PROFESSIONALIZATION // PROJECT WORK WITH THE FORM OF MODEL PUD-BJ "FROM IDEA TO THE PRODUCT" - FROM THE KINDERGARTEN TO THE FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Ljubljana: Založba Somaru d.o.o., 2017. str. 11-11 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Problemi i izazovi profesionalizacije učitelja i nastavnika tehničkog nastavnog područja u Hrvatskoj // Politehnika: Časopis za tehnički odgoj i obrazovanje, 1 (2017), 1; 17-43 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Razvoj kurikuluma osnovnoškolske nastave robotike // Politehnika: Časopis za tehnički odgoj i obrazovanje, 2 (2018), 1; 7-34 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
17.APPLICATION OF THE PUD-BJ MODEL OF PROJECT-BASED LEARNING IN ENGINEERING EDUCATION // 21th International Science Symposium TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING "FROM IDEA TO THE PRODUCT" - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Ljubljana: Založba Somaru d.o.o., 2018. str. 9-9 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)