Pronađeno 42 radova, za izraz:
"OSOBA: Irena Pandža Bajs (CROSBI Profil: 23837, MBZ: 295803)"
DODAJ/IZMIJENI OPERATORE PRETRAŽIVANJA
FILTRIRANO:
- Vrsta povezanosti: Autorstvo
- Profil osobe: Irena Pandža Bajs (23837)
-
1.Sredojević, Marko; Grilec, Alica; Pandža Bajs, IrenaNetnography as a research tool in the sports industry – a literature review // Book of proceedings 88th International Scientific Conference on Economic and Social Development: "Roadmap to NetZero Economies and Businesses / Janjusevic, žjelena ; Hopkinson, Paul ; Pandza Bajs, Irena (ur.).
Dubai, UAE, 2022. str. 234-242 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Tadić, Irena; Pandža Bajs, Irena; Opić, SinišaInfluence of Institutional Factors on Student Satisfaction with Online Classes During the Covid- 19 Pandemic // Proceedings of 35th IBIMA Conference: Education excelence and Innovation Managment: A 2025 vision to sustain economic development in the era of pandemic / Khalid S. Soliman (ur.).
Granada, Španjolska: International Business Information Management Association, 2022. str. 689-698 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Grilec, Alica; Pandža Bajs, Irena; Ruždjak, MartinaDRUŠTVENO ODGOVORNE AKTIVNOSTI I PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOSTI U MODNOJ INDUSTRIJI // Poslovna izvrsnost, 16 (2022), 1; 73-89 doi:10.22598/pi-be/2022.16.1.73 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Matić, Leona; Pandža Bajs, IrenaSpecificity and development of distribution strategies of luxury fashion brands // Textile & leather review, 5 (2022), 540-563 doi:10.31881/TLR.2022.69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
6.Radoš, Goran; Pandža Bajs, Irena; Martinović, DanijelaSocial entrepreneurial intentions and motivational drivers among business students // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 1; 41-56 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Pandža Bajs, Irena; Pehar, Mirna; Martinović, DanijelaThe analysis of electric car purchasing intentions: an empirical research in Croatia // Proceedings of 35th IBIMA Conference: Education excelence and Innovation Managment: A 2025 vision to sustain economic development during global challenges / Soliman, Khalid (ur.).
Sevilja, Španjolska: International Business Information Management Association, 2020. str. 883-893 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, MiroslavKvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Pandža Bajs, IrenaODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), (2019), 25; 51-70 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Samodol, Antonela; Pandža Bajs, IrenaStudents' satisfaction with business studies at public Faculty vs. Private school in Croatia // International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science, Vol. 4, No. 5
Zagreb: Accent i M-sphere, 2018. str. 109-114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Pandža Bajs, Irena; Frančić, KatarinaBackpacker tourism: an analysis of motives for backpacking // Proceedings of 31st IBIMA Conference: Innovation Managment and Education Excellence Through Vision 2020, 2018, Vols I-XI / Soliman, Khalid (ur.).
Milano, Italija: International Business Information Management Association, 2018. str. 668-679 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, MiroslavUpravljanje zadovoljstvom klijenata. Zagreb: Accent, 2018 (monografija)
-
13.Anjoš, Mirta; Pandža Bajs, IrenaAnaliza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb, 15 (2017), 2; 147-163 doi:10.22598/zefzg.2017.2.147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Razum, Andrea; Pandža Bajs, Irena; Zekić, ZrinkaANALIZA ČIMBENIKA ODRŽIVE POTROŠNJE GENERACIJE Z U MODNOJ INDUSTRIJI // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 68 (2017), 3; 297-318 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Pandža Bajs, IrenaDefining Target Market Based on Tourists’ Perception: the Example of Tourist Destination Dubrovnik // Journal of economics, business and management, 4 (2016), 5; 378-383 doi:10.18178/joebm.2016.4.5.421 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Radišić, Darija; Pandža Bajs, IrenaStavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta // Oeconomicus, 2016 (2016), 2; 31-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Čut, Andrea; Pandža Bajs, IrenaUtjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 67 (2016), 5; 418-439 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
18.Pandža Bajs, IrenaDefining Target Market Based on Tourists’ Perception: the Example of Tourist Destination Dubrovnik // Proceedings / Li Hairu (ur.).
Kina, Peking: IACSIT PRESS, 2015. str. 182.-187. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Mrgud, Mia; Pandža Bajs, Irena; Mulović, AnaCompany-investor communication via Internet: analysis of companies listed on the Zagreb and Sarajevo stock exchange // 18 Annual International Conference ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT Conference proceedings / Svatopluk, Kapounek (ur.).
Brno, Czech Republic: Mendel University in Brno Faculty of Business and Economics, 2015. str. 598-607 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Pandža Bajs, IrenaTourist Perceived Value, Relationship to Satisfaction, and Behavioral Intentions: The Example of the Croatian Tourist Destination Dubrovnik // Journal of Travel Research, 54 (2015), 1; 122-134 doi:10.1177/0047287513513158 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Pandža Bajs, Irena; Moralić, SanjaAnalysis of motives of generation Y wine consumers in Croatia // 2014 M-Sphere book of selected papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent, 2014. str. 241-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Moralić, Sanja; Pandža Bajs, IrenaAnaliza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina // Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 2; 1-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Pandža Bajs, IrenaČimbenici očekivane i doživljene vrijednosti za potrošača: primjer turističke destinacije Dubrovnik // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 65 (2014), 4; 241-293 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
24.Horvat, Sandra; Pandža Bajs, Irena; Gospić, DinoPedagogy of e-learning: Case of marketing module // 2nd international M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Business and Science, Book of Proceedings / Vranesevic, T., Peručić D., Mandić, M., Hudina, B (ur.).
Zagreb: Accent, 2013. str. 73-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Pandža Bajs, IrenaSelecting Target Tourists Groups For The Croatian Tourist Destination Dubrovnik // Conference Proceedings: St.Petersburg University Graduate School of Management
St.Petersburg: St.Petersburg University Graduate School of Management, 2013. str. 240-247 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)