-
1.EVALUATION OF THE KINESIOLOGICAL WORKSHOP PROGRAMME FOR INCREASE LEVEL OF PHYSICAL ACTIVITY OF CHILDREN, PUPILS AND PARENTS // Acta kinesiologica, 12 (2018), 2; 29-35 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Social Environment and the Quality of Social Interactions: The Perspective of Future Preschool Teachers // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 1; 95-111 doi:10.15516/cje.v20i0.3051 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Project Activities and Encouraging Critical Thinking : Exploring Teachers’ Attitudes // Center for Educational Policy Studies Journal, 7 (2017), 27-46 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Professional development of preschool teachers and changing the culture of the institution of early education // Early child development and care, 187 (2017), 10; 1583-1595 doi:10.1080/03004430.2017.1317763 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Encouraging the Development of Scientific Literacy in Early Childhood Institutions: Croatian Experience // International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering, 10 (2016), 5; 1593-1603 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Lifelong Learning and Changes in Preschool Teacher Education – Croatian Experiences // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje – Croatian Journal of Education (CJE), Vol.17 ; Sp.Ed.No.2/2015 (2015), 175-189 doi:10.15516/cje.v17i0.1474 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
7.Children's Perspective in Play: Documenting the Educational Process // Croatian Journal of Education - Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 16 (2014 (2014), 143-159 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
8.Do we need Positive Psychology in Croatian kindergartens? The implementation possibilities evaluated by preschool teachers // Early years: An international journal of research and development, 2 (2012), 1-12 doi:10.1080/09575146.2012.662214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2 (2012), 28; 130-144 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
10.Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 2; 231-240 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.THE DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCIES: THE EDUCATOR AS A REFLECTIVE PRACTITIONER IN TERTIARY EDUCATION // SCIENTIA PAEDAGOGICA EXPERIMENTALIS, 47 (2010), 1; 111-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Kultura odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta promjena odgojno-obrazovne prakse // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 1; 120-7 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
13.Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse - put ka kvalitetnim promjenama u odgoju i obrazovanju // Informatologia, 40 (2007), 3; 229-233 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Kultura odgojno-obrazovne ustanove i stručno usavršavanje učitelja // Magistra Iadertina, 2 (2007), 2; 91-106 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
1.Pripovjedačko putovanje odgajatelja ili osobna refleksija putem fotografije // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 79 (2015), 6-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Kakvo je naše razumijevanje djeteta? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXIV (2013), 17-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Razvoj znanstvene pismenosti u vrtiću: izazov za odgajatelje // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 73 (2013), 8-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 18 (2012), 70; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
5.Možemo li mijenjajući sebe mijenjati druge? // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 18 (2012), 70; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
6.Sveučilišni preddiplomski i diplomski studij kao pretpostavka razvoja sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 93-94 (2011), 13-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Teachers' Views on the Development of Personal Competences and Pupil Competences: Croatian Experiences1 // Journal of Education & Social Policy, 2 (2015), 1; 20-29 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
2.The (Co-)Construction of Knowledge within Initial Teacher Training: Experiences from Croatia // Center for Educational Policy Studies Journal, 5 (2015), 139-157 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni)
-
3.Social Status and Professional Development of Early Childhood and Preschool Teacher Profession: Sociological and Pedagogical Theoretical Frame // Croatian Journal of Education, 17 (2015), 1; 49-60 doi:10.15516/cje.v17i0.1540 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
4.Sveučilišni diplomski studij: nova perspektiva stručnjaka u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 18 (2012), 70; 2-3 (podatak o recenziji nije dostupan, gošća urednica časopisa, stručni)