-
1.Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske // IV International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizonts in Education, Culture and Sports" : proceedings / Bunčić, Veselin (ur.).
Subotica: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2012. str. 84-90 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Through lifelong learning and learning organizations towards sustainable future // International Journal of Innovation and Learning, 10 (2011), 2; 195-213 doi:10.1504/IJIL.2011.041797 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Sveučilišni preddiplomski i diplomski studij kao pretpostavka razvoja sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 93-94 (2011), 13-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Promotion of Nursery School Teacher and Junior Grade Teacher Education for Environment and Sustainable Development in the Republic of Croatia According to the Concept of Lifelong Learning // Survival and Sustainability: Environmental concerns in 21st century / Gökçekus, Hüseyin ; Türker, Umut ; LaMoreaux, James W. (Eds.) (ur.).
Springer Heidelberg Dordrecht London New York: Springer Verlag Heidelberg Berlin, 2011. str. 679-690 -
5.Istraživanje kulture odgojno-obrazovne ustanove, Zagreb: Mali profesor ; Sveučilište u Rijeci, 2011 (monografija)
-
6.THE DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCIES: THE EDUCATOR AS A REFLECTIVE PRACTITIONER IN TERTIARY EDUCATION // SCIENTIA PAEDAGOGICA EXPERIMENTALIS, 47 (2010), 1; 111-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Stavovi studenata i učitelja o razrednom ozračju kao prediktoru kvalitete nastave u osnovnoj školi // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 67-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Reflections of Current Educational EU Policies on Primary Teachers´ Educational System – Some Experiences from Croatia // Proceedings of ICERI2010 Conference / Chova, G.L., Belenguer, M.D., Candel, T. I. (ed.) (ur.).
Valencia: IATED., 2010. str. 164-172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Afirmation of the Concept of New Professionalism in the Education of Preschool Teachers: Croatian Experience // Proceedings of EDULEARN10 Conference / Chova, G.L., Belenguer, M.D., Candel, T. I. (ur.).
Valencia: IATED, 2010. str. 242-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.The Education of Lower Primary And Pre-School Teachers in The Republic of Croatia. // International handbook of teacher education world-wide. Issues and Challenges. / K.G. Karras ; C.C. Wolhuter (ur.).
Athens: Gaston Milaret. Athens -Atrapos editions, 2010. str. 123.-156. -
11.Metode poučavanja i izvori znanja u nastavi prirode i društva u suvremenoj hrvatskoj školi // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgajatelja, 2010. str. 228-239 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Školstvo u vrtlogu promjena:Zaokret k uspješnoj školi // Pedagogija, 1 (2010), 64-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Refleksije trajnostnega razvoja u pojmovanju vzgoje in izobraževanje za trajnost // Okolje kot Edukacijska vrednota / Duh, Matjaž (ur.).
Maribor ; Rakičan: Pedagoška fakulteta ; RIS Dvorec, 2010. str. 169-180 -
14.Kultura organizacije // Menadžment 2010
Kruševac, 2010. str. 271-277 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Obrazovanje stručnih suradnika u andragoškim organizacijama koje uče. 2009., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
-
16.Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 163-178 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Mišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama // 3. međunarodna konferencija Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja : zbornik radova = 3rd International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education : proceedings / Bouillet, Dejana ; Milan, Matijević (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet, 2009. str. 507-515 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme // Curriculums of Early and Compulsory Education / Dejana Bouillet, Milan Matijević (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Zagreb, 2009. str. 173-184 -
19.Cjeloživotnim učenjem i organizacijama koje uče prema održivoj budućnosti // Creativity, Innovation and Management / Šušteršič, J.(Programme Chair) (ur.).
Koper (Slovenia), Sousse (Tunisia): Faculty of Management Koper, University of Primorska (Slovenia), Euro-Mediterranean University (EMUNI, Slovenia) ; University of Sousse (Tunisia), 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Profiliranje učiteljskih kompetencija // Odgojne znanosti, 11 (2009), 2; 227-243 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
-
21.Obrazovanje odgajatelja refleksivnog praktičara u kontekstu integracijskog pristupa kao načela rada s djecom rane i predškolske dobi // Interdisciplinarni pristup učenju put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić, Lidija ; Duh, Matjaž (ur.).
Rijeka: Zambelli, 2009. str. 253-271 -
22.Teacher Education for Sustainable Development in the Republic of Croatia // Teacher Education for Sustainable Development in the Republic of Croatia / MIRIAM O’ DONOGHUE (ur.).
Dublin, Ireland and Bonn, Germany: CDVEC, Curriculum Development Unit (CDU), Dublin, Ireland and International Federation for Home Economics (IFHE), Bonn, Germany, 2008. str. 3-11 -
23.Mediji kao izvori znanja u odgojno-obrazovnim procesima suvremene osnovne škole // XV. International Scientific Conference Society and technology : abstracts = XV. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija : knjiga sažetaka / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Croatian Communication Association ; Nonacom, 2008. str. 17-17 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
24.Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, V., Vujičić. L. (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, 2008. str. 353-362 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Paradigmatski aspekti problematike okoliša i odgoj za okoliš i održivi razvoj // Metodički ogledi, 14 (2008), 2; 9-23 doi:1.07:372.81 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)