Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Sam Palmić, Renata
Tragom zavičajnih napjeva u osnovnoškolskom glazbenom kurikulu do interkulturalnosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 62 (2013), 4; 559-572
Sam Palmić, Renata
Tradicionalna glasba kot sestavina interkulturne glasbene vzgoje // Sodobna pedagogika, 64 (130) (2013), 1; 96/60-111/76
Dundović, Ana
Wolfgang Amadeus Mozart u dječjem vrtiću / Sam Palmić, Renata (mentor);
Rijeka, Učiteljski fakultet u Rijeci, . 2012
Varda Mečev, Danijela
Glazba i drugi mediji u percepciji djeteta / Sam Palmić, Renata (mentor);
Rijeka, Učiteljski fakultet u Rijeci, . 2012
Dundović, Nela
Slušanje glazbe u integriranom glazbenom kurikulumu predškolskog odgoja i obrazovanja / Sam Palmić, Renata (mentor);
Rijeka, Učiteljski fakultet u Rijeci, . 2012
Sam Palmić, Renata
Native Music, the Multicultural Society and Primary School Education // MUSIC AND MUSIC EDUCATION WITHIN THE CONTEXT OF SOCIO - CULTURAL CHANGES / Nesrin KALYONCU, Derya ERICE, Metin AKYUZ (ur.). Ankara: Müzik Eğitimi Yayınları, 2010. str. 415-424
Sam Palmić, Renata
Glazbena ljestvica, sukonstrukt interkulturalnog glazbenog odgoja i obrazovanja: s posebnim osvrtom na istarsku ljestvicu // Magistra Iadertina, 5 (2010), 5; 53-63
Sam Palmić, Renata
Glazbena baština otoka Krka u odgoju djeteta // Magistra Iadertina, 4 (2009), 85-99
Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Sam Palmić, Renata
cjeloživotno glazbeno učenje - Izazov suvremenog obrazovanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 2 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 85-92
Sam Palmić, Renata ; Ercegovac-Jagnjić Gordana
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - imanentnost zavičajne kulture: glazbeni pogled // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, Svezak I / Uzelac, Vinka ; Vujičić Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 159-165