Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Diana Arapović

17829

Diana

Arapović

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Neurolingvistički opis hrvatskoga suradnik
Naziv Akcije
Pranjić, Višnja ; Farago, Emica ; Arapović, Diana Pripovjedne sposobnosti djece s Downovim sindromom i djece s Williamsovim sindromom // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 52 (2016), 1; 1-16
Pranjić, Višnja ; Farago, Emica ; Arapović, Diana Fonološka memorija djece s Downovim i Williamsovim sindromom // Defektologija (Tuzla), 21 (2015), 1; 16-29
Poljak, Andrea ; Hržica, Gordana ; Arapović, Diana Morphological marking of animacy: differential object marking in the acquisition of Croatian // Suvremena lingvistika, 41 (2015), 79; 21-39
Kaštelančić, Ana Acquisition of prepositions in Croatian language / Arapović, Diana (mentor); Hržica, Gordana (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2014
Poljak, Andrea Differential object marking in child directed speech and adult speech / Arapović, Diana (mentor); Hržica, Gordana (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2013
Pranjić, Višnja ; Arapović, Diana ; Farago, Emica Expressive ability children with down syndrome and children with Williams syndrome. 2013
Lenček, Mirjana ; Kolundžić, Zdravko ; Arapović, Diana Značenje ranog prepoznavanja rizičnih čimbenika u prevenciji teškoća čitanja // Paediatria Croatica, 56 (2012), 1; 21-27
Lenček, Mirjana ; Kolundžić, Zdravko ; Arapović, Diana Importance of early recognition of risk factors for preventing reading difficulties // Paediatria Croatica, 56 (2012), 1; 21-27
Pranjić, Višnja ; Arapović, Diana ; Kuvač Kraljević, Jelena Receptivni rječnik djevojčice s Williamsovim sindromom // Govor : časopis za fonetiku, XXVII (2010), 1; 17-34
Lenček, Mirjana ; Peretić, Maja ; Arapović, Diana Od “matematika mi ne ide” do diskalkulije. // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.). Zadar, 2010. str. 240-257
nije evidentirano
nije evidentirano