Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Hrvatski identitet u marketingu mjesta i razvojnoj strategiji
voditelj
Naziv
Akcije
Šola, Tomislav
Baština za održivi razvoj // Glas Gradskog muzeja Karlovac, xii (2013), 10; 12-16
Šola, Tomislav
Ustanove javne memorije i njihova priroda // Čitalište, xii (2013), 22; 5-16
Šola, Tomislav
Kulturna raznolikost u kulturnim industrijama i baš tini // Academica – Centar za istraživanje kreativne ekon omije. 2013.
Babić, Darko
Koncept upravljanja baštinom unutar teorijskog okvira informacijskih i komunikacijskih znanosti: baštinska pismenost / Šola, Tomislav (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2011
Šola, Tomislav
The role of heritage institutions in the formation of national identity // Hrvatski identitet / Horvat, Romana (ur.). Zagreb: Matica hrvatska, 2011. str. 255-285
Šola, Tomislav
Sketches and essays to mark twenty years of the International Cultural Centre // Sketches and essays to mark twenty years of the International Cultural Centre / Purchla, Jacek (ur.). Krakov: International Cultural Centre, Kraków, 2011. str. 460-470
Šola, Tomislav
Virtues and Qualities - a contribution to professionalizing the heritage professsion // The Best in Heritage / Šola, Tomislav (ur.). Zagreb: European Heritage Association, 2011. str. 10-21
Šola, Tomislav
The Museum Definition: Questioning the Scope and Motives // What is a museum? / Davis, A ; Mairesse, F ; Desvallees, A. (ur.). München: Verlag Dr. Christian Mueller-Straten, 2010. str. 106-112
Šola, Tomislav
Kako iskoristiti baštinu i tradiciju u stvaranju modernog brenda? // Brendiranje destinacija kao novi iskorak u turizmu
Kupres, Bosna i Hercegovina, 15.12.2010-16.12.2010