Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Goroslav Keller

20480

Goroslav

Keller

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Szekeres, Ida Međuovisnost tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra / Keller, Goroslav (mentor); Zagreb, Fakultet političkih znanosti, . 2013
Pandža Bajs, Irena Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije / Keller, Goroslav (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012
Rocco, Sanja Vizualni identitet kao dio tržišnog identiteta / Keller, Goroslav (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2003
Keller, Goroslav ; Tkalac, Ana Hrvatska kao marke // XVII Kongres CROMARa Hrvatske, Marketing hrvatske države. Pula, 2001. str. 79-84
Tkalac, Ana ; Keller, Goroslav Promocija // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Denis (ur.). Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 365-396
Tkalac, Ana ; Keller, Goroslav Internet in marketing communications: the situation in Croatia. Syracuse (NY), 2000. str. 1-9
Tkalac, Ana ; Keller, Goroslav Internet in marketing communications: the situation in Croatia // Second Conference on Global Enterpreneurship for the New Millenium. Syracuse (NY), 2000. str. 1-9
Keller, Goroslav ; Tkalac, Ana Vision of the Croatian economy identity in the next millennium // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 1/2 (1997), 23-27
nije evidentirano
nije evidentirano