Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Szekeres, Ida
Međuovisnost tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra / Keller, Goroslav (mentor);
Zagreb, Fakultet političkih znanosti, . 2013
Pandža Bajs, Irena
Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije / Keller, Goroslav (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012
Rocco, Sanja
Vizualni identitet kao dio tržišnog identiteta / Keller, Goroslav (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2003
Keller, Goroslav ; Tkalac, Ana
Hrvatska kao marke // XVII Kongres CROMARa Hrvatske, Marketing hrvatske države. Pula, 2001. str. 79-84
Tkalac, Ana ; Keller, Goroslav
Internet in marketing communications: the situation in Croatia. Syracuse (NY), 2000. str. 1-9
Tkalac, Ana ; Keller, Goroslav
Internet in marketing communications: the situation in Croatia // Second Conference on Global Enterpreneurship for the New Millenium. Syracuse (NY), 2000. str. 1-9
Keller, Goroslav ; Tkalac, Ana
Vision of the Croatian economy identity in the next millennium // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 1/2 (1997), 23-27