Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Vesna Brčić-Stipčević

25127

Vesna

Brčić-Stipčević

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH voditelj
Naziv Akcije
Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina ; Guszak, Irena Organic Food Consumers Purchase Patterns - Insights from Croatian Market // Mediterranean journal of social sciences, 4 (2013), 11; 472-480. doi: 10.5901/mjss.2013.v4n10p472
Kruljac, Žarko Primjenjivost modela "Category management"na hrvatskom tržištu proizvoda široke potrošnje / Brčić-Stipčević, Vesna (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012
Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina An empirical analysis of consumer awareness and trust in organic food legislation in Croatia // LogForum, 8 (2012), 3; 247-256
Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 153-166
Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina ; Guszak, Irena Empirical research of attitudes towards organic food among Croatian consumers // Conference proceedings of the 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil", Volume 2 / Rakitovac, Afrić, Kristina ; Šugar, Violeta ; Bevanda, Vanja (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 1376-1405
Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 295-307
Brčić-Stipčević, Vesna ; Guszak, Irena ; Sopta, Martina Internet as an additional distribution channel in Croatian FMCG market // International Consumer Behavior: A Mosaic of Eclectic Perspectives / Kaufman, Hans-Rüdiger (ur.).: Accent Press, 2011. str. 496-508
Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina Research on organic food purchase in Croatia // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 189-207
Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina ; Guszak, Irena Kanali distribucije i obilježja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan ; Barković, Dražen et al. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 111-125
Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina ; Guszak, Irena Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda? // Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea-focus on: Regional Development" / Katalinić, Branko (ur.). Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 0149-0155
nije evidentirano
nije evidentirano