Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus ; Rocco, Sanja, mr.sc.
Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž // Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a / Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 14-15
Šarić, Marko
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom / Rocco, Fedor (mentor); - (neposredni voditelj).
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2001
Barišić, Mario
Marketing izdavačke djelatnosti / Rocco, Fedor (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2000
Rocco, Fedor
Demokratski elementi u ponašanju poduzeća na vanjskom i unutarnjem planu // Tržišna demokracija u Hrvatkoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.). Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 55-62-x
Rocco, Fedor
Strateško upravljanje poslovnim marketingom // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 433-448-x
Rocco, Fedor
Priroda i pojam poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 3-9-x
Rocco, Fedor
Okruženje poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 9-12-x
Rocco, Fedor (Voditelj tima)
Poslovni business to business marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. 473..