Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Snježana Smerdel

37307

Snježana

Smerdel

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Smerdel. Snježana Implementacija strategije predučenja u srednjoškolskoj nastavi kemije / Zejnilagić-Hajrić, Meliha (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2021
Smerdel, Snježana ; Hajrić, Meliha Zejnilagić Demographic characteristics of chemistry teachers in Croatia affecting the use of pre- laboratory activities in the classroom // Acta chimica slovenica, 67 (2020), 2; 435-444. doi: 10.17344/acsi.2019.5387
Smerdel, Snježana Croatian secondary school students’ perceptions of the virtual chemistry laboratory use // Mednarodna konferenca Periodni sistem: včeraj, danes, jutri / Ferk Savec, Vesna ; Zupanc, Nina (ur.). Ljubljana: UL Pedagoška fakulteta, 2019. str. 81-81
Smerdel, Snježana Implementation of the prelearning strategy in chemistry education. 2019
Smerdel, Snježana ; Zejnilagić-Hajrić, Meliha Pristup nastavnika kemije u primjeni predlaboratorijskih aktivnosti // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment - Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 91-91
Smerdel, Snježana Od vizualizacije do eliminacije miskoncepata // Život i škola = Life and school, LXIV (2018), 1; 187-195. doi: 10.32903/zs.64.1.14
Smerdel, Snježana ; Zejnilagić-Hajrić, Meliha The use of chemistry learning materials within the pre-learning strategy: findings from a teachers' survey // Glasnik hemičara i tehnologa Bosne i Hercegovine = Bulletin of the Chemists and Technologists of Bosnia and Herzegovina, 51 (2018), 19-23
Smerdel, Snježana ; Zejnilagić-Hajrić, Meliha The prelearning strategy using chemistry learning materials: Teachers’ approach // Glasnik hemičara i tehnologa Bosne i Hercegovine = Bulletin of the Chemists and Technologists of Bosnia and Herzegovina / Korać, Fehim (ur.). 2018. str. 97-97
Smerdel, Snježana Implementation of the prelearning strategy in chemistry education // ESERA Summer School 2017, Book of Synopses / Rokos, Lukáš ; Petr Jan ; Stuchlíková, Iva (ur.). Česke Budejovice: University of South Bohemia, 2017. str. 70-73
Smerdel, Snježana ; Zejnilagić-Hajrić, Meliha The pre-learning strategy in science using a textbook: A case of Croatia Gamtamokslinis ugdymas//Natural Science Education, 14 (2017), 2; 90-96. doi: 10.48127/gu-nse/
nije evidentirano
nije evidentirano