Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Martina Ostojić

37289

Martina

Ostojić

doc.dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Ostojić, Martina ; Leko Šimić, Mirna Students' Perceptions of Public vs. Private Higher Education Institution Brand Value in Croatia // Sustainability, 13 (2021), 17; 9767-9778. doi: https://doi.org/10.3390/su13179767
Ostojić, Martina ; Leko Šimić, Mirna STUDENTS' PERCEPTIONS ON PUBLIC VS. PRIVATE HIGHER EDUCATION INSTITUTION BRAND VALUE IN CROATIA // 20th International Congress on Public and Nonprofit Marketing Madrid, Španjolska, 28.06.2021-29.06.2021
Ostojić, Martina BRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOOBRAZOVNIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA / Leko Šimić, Mirna (mentor); Leko Šimić, Mirna (neposredni voditelj). Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2020
Ostojić, Martina The impact of marketing communication strategy on building brand personality of a private higher education institution // Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra. 2020. str. 1149-1158
Gujić, Martina ; Kraljević Radojka ; Milun, Toni Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov? // Acta economica et turistica, 1 (2016), 2; 159-176
Kraljević Radojka ; Gujić Martina ; Knežević Marina Motiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 8 (2015), 39-46
Genzić, Jasna ; Grgić, Ivan ; Gujić, Martina Education and knowledge management by using an e- learning and m-learning education // Zbornik radova 5. međunarodne znanstvene konferencije Economic and Social Development. 2014. str. 548-560
Gujić, Martina Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 6 (2013), 189-197
Martina, Gujić ; Primorac, Dinko ; Marceta, Ivana GAINNING COMPETITIVE ADVANTAGES THROUGH PROMOTIONAL ACTIVITIES OF THE ENTERPRISE – THE CASE OF LIBERTAS BUSINESS COLLEGE // Economic and Social Development / Davor Filipovic and Anita Goltnik Urnaut (ur.). Ljubljana: Varazdin development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia Faculty of Commercial and Business Sciences, Celje, Slovenia, 2013. str. 1026-1034
Plećaš, Mihael ; Gujić, Martina ; Cepanec, Drago Marketinški miks za „mrežnu generaciju“ // Zbornik radova Internacionalnog univerziteta Travnik. 2013. str. 243-248
nije evidentirano
nije evidentirano