Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Ostojić, Martina ; Leko Šimić, Mirna
Students' Perceptions of Public vs. Private Higher Education Institution Brand Value in Croatia // Sustainability, 13 (2021), 17; 9767-9778. doi: https://doi.org/10.3390/su13179767
Ostojić, Martina ; Leko Šimić, Mirna
STUDENTS' PERCEPTIONS ON PUBLIC VS. PRIVATE HIGHER EDUCATION INSTITUTION BRAND VALUE IN CROATIA // 20th International Congress on Public and Nonprofit Marketing
Madrid, Španjolska, 28.06.2021-29.06.2021
Ostojić, Martina
BRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOOBRAZOVNIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA / Leko Šimić, Mirna (mentor); Leko Šimić, Mirna (neposredni voditelj).
Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2020
Ostojić, Martina
The impact of marketing communication strategy on building brand personality of a private higher education institution // Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra. 2020. str. 1149-1158
Gujić, Martina ; Kraljević Radojka ; Milun, Toni
Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov? // Acta economica et turistica, 1 (2016), 2; 159-176
Kraljević Radojka ; Gujić Martina ; Knežević Marina
Motiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 8 (2015), 39-46
Genzić, Jasna ; Grgić, Ivan ; Gujić, Martina
Education and knowledge management by using an e- learning and m-learning education // Zbornik radova 5. međunarodne znanstvene konferencije Economic and Social Development. 2014. str. 548-560
Gujić, Martina
Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 6 (2013), 189-197
Martina, Gujić ; Primorac, Dinko ; Marceta, Ivana
GAINNING COMPETITIVE ADVANTAGES THROUGH PROMOTIONAL ACTIVITIES OF THE ENTERPRISE – THE CASE OF LIBERTAS BUSINESS COLLEGE // Economic and Social Development / Davor Filipovic and Anita Goltnik Urnaut (ur.). Ljubljana: Varazdin development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia Faculty of Commercial and Business Sciences, Celje, Slovenia, 2013. str. 1026-1034
Plećaš, Mihael ; Gujić, Martina ; Cepanec, Drago
Marketinški miks za „mrežnu generaciju“ // Zbornik radova Internacionalnog univerziteta Travnik. 2013. str. 243-248