Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Branka Dropulić

37276

Branka

Dropulić

nije evidentirano
Naziv Akcije
Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, Goran The Use of Biometrics in Marketing: Challenges and Opportunities // Marketing in Multiverse: From Real to Virtual. Pula, Zagreb: Croatian Academy of Science and Arts, and Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković", 2024. str. 289-307
Vlašić, Goran ; Keleminić, Kristijan ; Dropulić, Branka The Impact of Market-Driven vs. Market-Driving Strategies on Products’ Short-Term and Long-Term Sales Growth // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 34 (2022), 2; 205-217
Dropulić, Branka ; Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran Brand Equity in a Digital Age: Systematic Literature Review // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 31 (2022), 1; 277-302. doi: 10.17818/EMIP/2022/1.13
Dropulić, Branka ; Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran Student Customer Experience: A Systematic Literature Review // Management (Split), 26 (2021), 2; 211-228. doi: 10.30924/mjcmi.26.2.12
Dropulić, Branka ; Ozretić Došen, Đurđana The Path to Authenticity is Paved With the Right Cues: A Decade of Research on Brand Authenticity // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 1084-1099 doi: 10.22598/odyssey/2021.3
Krupka, Zoran ; Fudurić, Morana ; Dropulić, Branka Planiranje i metrika marketinških aktivnosti // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 367-388
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al. Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
Dropulić, Branka ; Krupka, Zoran Are Consumers Always Greener on the Other Side of the Fence? Factors That Influence Green Purchase Intentions – The Context of Croatian and Swedish Consumers // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 99-113. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.99
Dropulić, Branka Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda – kontekst hrvatskih i švedskih potrošača / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015
nije evidentirano
nije evidentirano