Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tomislav Cerinski

37183

Tomislav

Cerinski

dr. sc.

-390891

nije evidentirano
Naziv Akcije
Cerinski, Tomislav; Bilal Zorić, Alisa; Čović, Kristijan Nastava na daljinu: nužnost ili ne – stavovi učenika i studenata. 2023.
Cerinski, Tomislav ; Bilal Zorić, Alisa ; Čović, Kristian Učenje na daljinu: stavovi učenika i studenata // 2nd International Conference on Renewable Economics / Dejan Tubić, Irena Bosnić (ur.). Biograd: University od Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Virovitica University of Applied Sciences, 2022
Cerinski, Tomislav Stres srednjoškolskih nastavnika i psihološki procvat - posredujuća uloga radnih orijentacija, samoučinkovitosti i zadovoljstva poslom / Miljković, Dubravka (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021
Cerinski, Tomislav; Kušec, Manuela Nastava u online okruženju // XV. Hrvatski simpozij o nastavi fizike. Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2021. 74-79.
Cerinski, Tomislav Stres i emocije u školi – percepcija zaposlenika i načini oporavka u funkciji psihološkog procvata // Acta Iadertina, 18 (2021), 2; 157-184
Cerinski, Tomislav; Kušec, Manuela Nastava u online okruženju. Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2021. 74-79.
Cerinski, Tomislav Doživljaj učenika predmetne nastave o nastavi na daljinu // Acta Iadertina, 18 (2021), 1; 7-27
Cerinski, Tomislav; Kušec, Manuela Nastava u online okruženju // Hrvatsko fizikalno društvo. Zagreb: Poljak, Nikola; Pećina, Planinka; Matejak Cvenić, Karolina (ur.), 2021. 74-79.
Cerinski, Tomislav ; Kušec, Manuela Nastava u online okruženju // XV. Hrvatski simpozij o nastavi fizike / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2021. str. 74-79
Cerinski, Tomislav Roditeljski ciljevi, očekivanja obrazovnih postignuća i opći školski uspjeh njihove djece: razlike u očekivanjima zbog pohađanja instrukcija i dopunske nastave // Bjelovarski učitelj, XXV (2020), 1-3; 8-18
nije evidentirano
nije evidentirano