Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Maloča, Ivan ; Ramljak, Ozana ; Vranešević, Pavao
Promoting Destination Through Film: Croatian Film and the Mediterranean // Reflections on the Mediterranean, Mediterranean Issues ; book 2 / Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana (ur.). Zagreb: Institute of Social Sciences Ivo Pilar : Grupa VERN’ : Croatian Academy of Sciences and Arts : Euro-Mediterranean Academic Network, 2019. str. 75-89
Maloča, Ivan
MARKETING IN CROATIAN FEATURE FILM – EXPLORATIVE RESEARCH // International journal of multidisciplinarity in business and science, 4 (2018), 5; 156-168
Vigato, Ivica ; Maloča, Iva
Ulomak propovijedi o otkupljenju naroda čovječanskoga don Ive Vlahića // Slovo rogovsko, 5 (2017), 68-71
Maloča, Ivan
Istraživanje hrvatskog igranog filma – produkcijski pristup // Hrvatski filmski ljetopis, (2014), 77-78; 151-186
Kršić, Sanja ; Maloča, Ivan ; Ljuština, Dušan
Marketing application of social networks in tourism // Interdisziplinäre Managementforschung, 10 (2014), 93-105