Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Jakšić, Lucijano ; Kušan, Matija ; Marenščak, Kristijan
APPLICATION OF THE Q-METHODOLOGY IN THE RESEARCH OF THE PERCEPTION OF OWNERSHIP GROUPS OF CAR TIRE BRANDS ON THE CROATIAN MARKET // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 12 (2022), II; 21-32. doi: 10.38190/ope.12.2.6
Jakšić, Lucijano ; Dabo, Krešimir ; Volarević, Marija
Pozicioniranje „PR stunt-a“ u strateškom komuniciranju visokog školstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 11 (2021), 1; 110-124. doi: 10.38190/ope.11.1.10
Jakšić, Lucijano ; Dabo, Krešimir ; Volarević, Marija
Analiza pseudodogađaja u strateškom komuniciranju visokog školstva u Hrvatskoj // Medijska istraživanja, 27 (2021), 2; 163-187. doi: 10.22572/mi.27.2.7
Jakšić, Lucijano ; Ivanjko, Edouard ; Njavro, Mario
Q-methodology: theoretical framework for policy making in the Croatian wine sector // International journal of wine business research, 30 (2018), 4; 428-445. doi: 10.1108/ijwbr-07-2017-0046
Miljanović, Maja ; Sindik, Joško ; Milunović, Vibor ; Kralj Škoc, Vesna ; Braš, Marijana ; Đorđević, Veljko ; Pavić, Jadranka ; Jakšić, Lucijano
Psychosocial Determinants of Satisfaction with Hospital Care in Adult Patients Suffering from Advanced Cancer // Acta clinica Croatica, 56 (2017), 2; 218-226. doi: 10.20471/acc.2017.56.02.04
Jakšić, Lucijano ; Njavro, Mario ; August, Hrvoje
Croatian Wine Market : Support Policy and Specific Obstacles to Wine Export // Apstract : applied studies in agribusiness and commerce, 10 (2016), 1; 19-22. doi: 10.19041/APSTRACT/2016/1/3
Bedek, Željka ; Njavro, Mario ; Jakšić, Lucijano
Važnost strateškog upravljanja u modernom agrobiznisu - literaturni pregled i lekcije za Hrvatsku // Agronomski glasnik, 77 (2016), 4/6; 241-262
Jakšić, Lucijano ; Ivanjko, Edouard ; Njavro, Mario
Application of the correlated competitive profile matrix for support adjustment to SMEs in winemaking // Journal of wine research, 26 (2015), 2; 135-152. doi: 10.1080/09571264.2015.1012663