Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Sanja Dolenec

35337

Sanja

Dolenec

nije evidentirano
Naziv Akcije
Kostić-Bobanović, Moira ; Dolenec, Sanja Ključni čimbenici izbora destinacije i razina zadovoljstva turista: primjer Istarske županije // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 209-254
Golja, Tea ; Dolenec, Sanja Suradnja i partnerstvo interesnih dionika u turizmu: primjeri dobre prakse kreiranja inovativnog turističkog proizvoda // Izazovi destinacijskoga menadžmenta i imaginacija turizma budućnosti: Prilagodba destinacijskih menadžment organizacija COVID-19 okruženju / Golja, Tea (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 97-126
Dolenec, Sanja ; Vodeb, Ksenija Odnos lokalne zajednice prema razvoju mračnoga turizma // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 4; 699-719. doi: 10.5559/di.30.4.03
Dolenec, Sanja ; Vodeb, Ksenija State of Art: Održivo upravljanje mračnim turizmom prema teoriji dionika // Notitia, 6 (2020), 1; 25-38. doi: 10.32676/n.6.1.3
Dolenec, Sanja Stakeholders Identification in Sustainable Tourism Destination Development: A Review of Recent Theory and Research / Golja, Tea and Sergeevich Globov, Kirill (ur.). Pula: Juraj Dobrila University of Pula and Kazan Innovative University, 2020. str. 40-54
Krce Miočić, Božena ; Klarin, Tomislav ; Vidić, Gabrijela ; Dolenec, Sanja Analiza ratnog turizma u Republici Hrvatskoj s posebnim osvrtom na Velebit. 2020.
Slivar, Iva ; Aleric, Dražen ; Dolenec, Sanja Leisure travel behavior of generation Y & Z at the destination and post-purchase // E-Journal of tourism, 6 (2019), 2; 147-159. doi: 10.24922/eot.v6i2.53470
Dolenec, Sanja ; Brezovec, Aleksandra The socially responsible advertising of war tourism: the case of Croatia/ Družbeno odgovorno oglaševanje »vojnega« turizma: primer Hrvaške // 7th International Tourism Conference Encuentros Sustainable destinations: walking the sustainable talk Portorož, Slovenija, 23.10.2019-23.10.2019
Ružić, Erik ; Benazić, Dragan ; Dolenec, Sanja Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 501-516
Ljudski potencijali u kulturi i turizmu, poglavlje u knjizi: Golja, T. i suradnici, Menadžment u kulturi i turizmu / Golja, Tea (ur.) Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016
nije evidentirano
nije evidentirano