Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Enhancing Skills for Sustainable and Eco-Friendly Tourism
suradnik
Procvat vještina digitalne pismenosti u obrazovanju odraslih
suradnik
Izvrsnost i učinkovitost u visokom obrazovanju u polju ekonomije
suradnik
Naziv
Akcije
Vranešević, Tihomir; Pušić, Ana; Mandić, Miroslav
ADVANCING BRAND ORIGIN CONCEPT THROUGH THE REVERSE COUNTRY OF ORIGIN EFFECT: THE CASE OF GENERATION Z // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 75 (2024), 1; 32-61. doi: https://doi.org/10.32910/ep.75.1.2
Pušić, Ana
PREGLED STUDIJA O EFEKTU PODRIJETLA USLUGA // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, (2024),
Pušić, Ana
Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z / Vranešević, Tihomir (mentor);
Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2023
Vojvodić, Katija; Pušić, Ana
VOICE COMMERCE: REDEFINING RETAIL IN THE DIGITAL AGE // Proceedings of The International Scientific Conference TRADE PERSPECTIVES 2023: Smart solutions in trade and retail. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu; Hrvatska gospodarska komora, 2023. str. 21-32
Mandić, Miroslav ; Pušić, Ana ; Radman, Valentina
RESEARCH ON GENERATION Y SATISFACTION WITH BANKING SERVICES IN CROATIA // CONFERENCE PROCEEDINGS OF THE 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE ECONOMICS OF DECOUPLING (ICED) / Družić, Gordan ; Sertić, Martina Basarac (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 355-371
Vranešević, Tihomir ; Pušić, Ana ; Mandić, Miroslav
The Role of Brand Origin in The Product Attitude Formation Process Among Consumers Belonging to Generation Z // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje (ur.). 2022. str. 1097-1112 doi: 10.22598/odyssey/2022.4
Pušić, Ana ; Vojvodić, Katija
To be or not to be cancelled: tackling the challenges of cancel culture in brand management // Proceedings of 27th CROMAR Congress. 2021. str. 227-246
Martinović, Marija ; Vojvodić, Katija ; Pušić, Ana
Kulturološki aspekti poslovnog pregovaranja menadžera hrvatskih poduzeća // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 103-113. doi: 10.31784/zvr.8.1.13
Vojvodić, Katija ; Martinović, Marija ; Pušić, Ana
The relevance of business negotiation in building competitive advantage for Croatian micro enterprises // InterEULawEast, 7 (2020), 1; 47-63. doi: 10.22598/iele.2020.7.1.3
Vojvodić, Katija ; Martinović, Marija ; Pušić, Ana
Managing change in the negotiating context // Trade perspectives 2019 : Business model innovations in domestic and international trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak Kristina (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 279-290