Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ana Pušić

35159

Ana

Pušić

dr.sc.

PhD

Naziv Uloga Akcije
Enhancing Skills for Sustainable and Eco-Friendly Tourism suradnik
Procvat vještina digitalne pismenosti u obrazovanju odraslih suradnik
Izvrsnost i učinkovitost u visokom obrazovanju u polju ekonomije suradnik
Naziv Akcije
Vranešević, Tihomir; Pušić, Ana; Mandić, Miroslav ADVANCING BRAND ORIGIN CONCEPT THROUGH THE REVERSE COUNTRY OF ORIGIN EFFECT: THE CASE OF GENERATION Z // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 75 (2024), 1; 32-61. doi: https://doi.org/10.32910/ep.75.1.2
Pušić, Ana PREGLED STUDIJA O EFEKTU PODRIJETLA USLUGA // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, (2024),
Pušić, Ana Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z / Vranešević, Tihomir (mentor); Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2023
Vojvodić, Katija; Pušić, Ana VOICE COMMERCE: REDEFINING RETAIL IN THE DIGITAL AGE // Proceedings of The International Scientific Conference TRADE PERSPECTIVES 2023: Smart solutions in trade and retail. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu; Hrvatska gospodarska komora, 2023. str. 21-32
Mandić, Miroslav ; Pušić, Ana ; Radman, Valentina RESEARCH ON GENERATION Y SATISFACTION WITH BANKING SERVICES IN CROATIA // CONFERENCE PROCEEDINGS OF THE 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE ECONOMICS OF DECOUPLING (ICED) / Družić, Gordan ; Sertić, Martina Basarac (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 355-371
Vranešević, Tihomir ; Pušić, Ana ; Mandić, Miroslav The Role of Brand Origin in The Product Attitude Formation Process Among Consumers Belonging to Generation Z // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje (ur.). 2022. str. 1097-1112 doi: 10.22598/odyssey/2022.4
Pušić, Ana ; Vojvodić, Katija To be or not to be cancelled: tackling the challenges of cancel culture in brand management // Proceedings of 27th CROMAR Congress. 2021. str. 227-246
Martinović, Marija ; Vojvodić, Katija ; Pušić, Ana Kulturološki aspekti poslovnog pregovaranja menadžera hrvatskih poduzeća // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 103-113. doi: 10.31784/zvr.8.1.13
Vojvodić, Katija ; Martinović, Marija ; Pušić, Ana The relevance of business negotiation in building competitive advantage for Croatian micro enterprises // InterEULawEast, 7 (2020), 1; 47-63. doi: 10.22598/iele.2020.7.1.3
Vojvodić, Katija ; Martinović, Marija ; Pušić, Ana Managing change in the negotiating context // Trade perspectives 2019 : Business model innovations in domestic and international trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak Kristina (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 279-290
nije evidentirano
nije evidentirano