Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
First Komen, Ivana ; Grgurić Čop, Nina
Naturally traditional or traditionally natural – exploring the concepts natural and traditional in marketing research // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 40 (2022), 1; 225-246. doi: 10.18045/zbefri.2022.1.225
Kos, Magali
Profil potrošača organske kozmetike / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Ocvirk, Ana
Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6 / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Jekić, Matea Mirjam
Profil potrošača organskih proizvoda / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Živković, Biljana
Dvosmislenost i konflikt uloge influencera / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Kapetanović, Lovro
Utjecaj boje pri kupnji električnog automobila / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Bašić, Ivona
Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Vidačković, Josipa
Adaptation of the Offers of Fast Food Restaurants to Dietary Trends and Consumer Response / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Volarić, Iva
Uloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Torbarina, Matia ; Grgurić Čop, Nina ; Jelenc, Lara
Logo Shape and Color as Drivers of Change in Brand Evaluation and Recognition // Naše gospodarstvo, 67 (2021), 1; 33-45. doi: 10.2478/ngoe-2021-0004