Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Nina Grgurić Čop

34317

Nina

Grgurić Čop

nije evidentirano
Naziv Akcije
First Komen, Ivana ; Grgurić Čop, Nina Naturally traditional or traditionally natural – exploring the concepts natural and traditional in marketing research // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 40 (2022), 1; 225-246. doi: 10.18045/zbefri.2022.1.225
Kos, Magali Profil potrošača organske kozmetike / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Ocvirk, Ana Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6 / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Jekić, Matea Mirjam Profil potrošača organskih proizvoda / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Živković, Biljana Dvosmislenost i konflikt uloge influencera / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Kapetanović, Lovro Utjecaj boje pri kupnji električnog automobila / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Bašić, Ivona Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Vidačković, Josipa Adaptation of the Offers of Fast Food Restaurants to Dietary Trends and Consumer Response / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Volarić, Iva Uloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021
Torbarina, Matia ; Grgurić Čop, Nina ; Jelenc, Lara Logo Shape and Color as Drivers of Change in Brand Evaluation and Recognition // Naše gospodarstvo, 67 (2021), 1; 33-45. doi: 10.2478/ngoe-2021-0004
nije evidentirano
nije evidentirano