Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Joško Barbir

34186

Joško

Barbir

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Provedba kontekstualnog učenja i poučavanja u nastavi suradnik
Naziv Akcije
Alajbeg, Anna ; Kovačević, Sonja ; Barbir, Joško The role of motivation and job satisfaction in the use of modern teaching models // Education and new developments / Carmo, Mafalda (ur.). 2022. str. 282-286
Kovačević, Sonja ; Žitko, Darija ; Barbir, Joško ; Alajbeg, Anna Upotreba digitalne tehnologije u komunikaciji odgojitelja i roditelja // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.). 2022. str. 101-110
Barbir, Joško Parne turbine za pogon pumpi tereta / Bernečić, Dean (mentor); Rijeka, Pomorski fakultet u Rijeci, . 2021
Guć, Marija ; Barbir, Joško ; Kovačević, Sonja Implicitne pedagogije odgajatelja // Unapređenje kvaliteta života djece i mladih / Petrović, Jagoda ; Jovanić, Goran (ur.). Banja Luka: Centar Modernih Znanja, 2021. str. 58-66
Kovačević, Sonja ; Barbir, Joško ; Guć, Marija PERSONAL IMPLICIT THEORIES OF KINDERGARTEN TEACHERS IN CROATIA // EDULEARN21 Proceedings 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.). Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 11433-11439 doi: 10.21125/edulearn.2021.2381
Alajbeg, Anna ; Kovačević, Sonja ; Barbir, Joško Uloga kvalitete obiteljskih interakcija na ponašanja djece u vršnjačkom nasilju // Porodica i suvremeno društvo-izazovi i perspektive ; Family and the Modern Society Challenges and perspectives: zbornik radova / Macanović, Nebojša ; Petrović, Jagoda ; Jovanić, Goran (ur.). Banja Luka : Beograd: Centar Modernih Znanja ; Resursni centar za specijalnu edukaciju, 2020. str. 110-118 doi: 10.7251/ZCMZ2001110A
nije evidentirano
nije evidentirano