Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Irena Klasnić

33597

Irena

Klasnić

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Učinak podrške ravnatelja na kolektivnu učinkovitost odgojitelja i učitelja suradnik
Naziv Akcije
Andrej Maras Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata / Đuranović, Marina; Klasnić, Irena (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2024
Biber, Ema; Klasnić, Irena Stavovi studenata Sveučilišta u Zagrebu o vlastitom budućem roditeljstvu // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - stanje i perspektive. Čakovec: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. str. 11-20
Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Vidić, Tomislava Principal support and teacher self-efficacy as predictors of collective teacher efficacy // European journal of educational research, 13 (2024), 2; 693-703. doi: 10.12973/eu-jer.13.2.693
Klasnić, Irena; Opić, Valentina; Đuranović, Marina Roditeljske procjene zadovoljstva suradnjom u vrtićkom kontekstu // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli, 2023. str. 59-70
Klasnić, Irena ; Vidić, Tomislava ; Đuranović, Marina Perceptions of students attending teacher education faculties towards online teaching // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2023. str. 133-145
Roca, Leona; Đuranović, Marina; Klasnić, Irena Quality of life and nutritional status of primary school pupils: Evidence from Croatia // Pedagogika = Pedagogy, 152 (2023), 4; 28-44. doi: 10.15823/p.2023.152.2
Vidić, Tomislava ; Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena Students’ perceptions of teacher support, and their school and life satisfaction before and after the COVID-19 pandemic // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 11 (2023), 1; 15-25. doi: 10.23947/2334-8496-2022-11-1-15-25
Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vidić, Tomislava Promjena paradigme ocjenjivanja - iskorak u nepoznato // Promena paradigme u obrazovanju i nauci : Zbornik 11. Мeđunarodne metodičke konferencije. Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2022. str. 222-227
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena Osnaživanje socijalne kompetencije djeteta kroz igru u razdoblju srednjeg djetinjstva // Nova promišljanja o djetinjstvu / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 151-162
Vidić, Tomislava ; Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina Stavovi studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o online nastavi tijekom pandemije COVID- 19 // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022
nije evidentirano
nije evidentirano