Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Model slobodnog odlučivanja o karijeri: Uloga autonomne karijerne motivacije te zaštitnih i rizičnih faktora u profesionalnom razvoju adolescenata
suradnik
Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva
suradnik
Unutareuropske radne migracije mladih u kontekstu suvremenih teorija karijere
suradnik
Istraživanje noćnog života: realno i virtualno okruženje
suradnik
Izrada završnog izvješća u sklopu znanstveno-istraživačkog projekta Zlouporaba sredstava ovisnosti u općoj populaciji Republike Hrvatske
suradnik
Naziv
Akcije
Šimunović, Mara; Balaž, Barbara; Parmač Kovačić, Maja; Burić, Irena
Understanding factors related to teacher job performance during the COVID-19 pandemic: the mediating role of emotional well-being // Teachers and Teaching, (2023),
Šimunović, Mara; Šverko, Iva
Roditeljska podrška razvoju karijere i učenička karijerna posvećenost: autoregresijski križni model kroz dva vala mjerenja // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa : preliminarna knjiga sažetaka. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 53-53
Šimunović, Mara
Career-specific parental behaviors and career adapting responses in Croatian early and late adolescents // British journal of guidance & counselling, online first (2023), 1-14. doi: 10.1080/03069885.2023.2212321
Krpanec, Eta ; Dević, Ivan ; Šimunović, Mara ; Šverko, Iva
Validation of the Multidimensional School Motivation Scale // 17th European Congress of Psychology (ECP)
Ljubljana, Slovenija, 01.01.2022-01.01.2022
Burić, Irena ; Šimunović, Mara ; Balaž, Barbara
Work–family conflicts and teacher commitment during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis of emotional exhaustion and psychological capital // Educational Psychology, (2022), doi: 10.1080/01443410.2022.2091750
Balaž, Barbara ; Burić, Irena ; Šimunović, Mara
Kako je odnos između nastavnika i učenika povezan s učeničkim emocijama postignuća? // 5. Dani obrazovnih znanosti: Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima - knjiga sažetaka. 2022. str. 60-60
Balaž, Barbara ; Burić, Irena ; Huić, Aleksandra ; Šimunović, Mara ;
Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra et al. (ur.). Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 50-50
Butković, Ana ; Burić, Irena ; Jakšić, Krešimir ; Parmač Kovačić, Maja ; Šimunović, Mara
Teacher Personality and Teaching Quality: An Analysis at the Facet Level // ECP20 - Book of abstracts. 2022. str. 211-211
Balaž, Barbara ; Burić, Irena ; Huić, Aleksandra ; Sorić, Izabela ; Šimunović, Mara
Percipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45
Šimunović, Mara ; Šverko, Iva ; Černja Rajter, Iva
Povezanost osobina ličnosti i profesionalne adaptabilnosti adolescenata: medijacijska uloga temeljnih samoevaluacija // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka. 2022. str. 139-139