Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ana Globočnik Žunac

33567

Ana

Globočnik Žunac

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Kompetencije zaposlenika u području logistike voditelj
Primjena tehnologija industrije 4.0 u poslovanju suradnik
SMART menadžment u suvremenom poslovnom okruženju suradnik
Utjecaj digitalnih tehnologija na promjenu značajki korporativnih komunikacija suradnik
Primjena tehnologija digitalne transformacije u poslovanju suradnik
Modificiranje pardigme kompetencija u postpandemijskom poslovnom kontekstu voditelj
Perspektive razvoja gradskog turizma u Republici Hrvatskoj suradnik
Održivo korporativno izvještavanje suradnik
Naziv Akcije
Sesar, Vesna; Martinčević, Ivana; Globočnik Žunac, Ana Consumer Perception About Trust Barriers Regarding Online Purchase Intention // TEM Journal, 13 (2024), 2;
Rumenović, Branko; Križanec Cvitković, Maja; Globočnik Žunac, Ana Presentation of the analysis of the study of topics from communication sciences at logistics studies in the Republic of Croatia. Kragujevac: Fakultet inženjerskih nauka, Centar za Kvalitet, 2023
Sesar, Vesna; Martinčević, Ivana; Globočnik Žunac, Ana Determining the maturity level of continuous improvement activites and its sustainability // 24. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra" : zbornik radova. Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2023. str. 383-395 doi: https://doi.org/10.52730/RPOT2749
Sesar, Vesna; Martinčević, Ivana; Globočnik-Žunac, Ana Perception of General Population About the Sustainability Consciousness: their Knowingness, Attitudes and Behaviours // 9th LIMEN Conference on Leadership, Innovation, Management and Economics Graz, Austrija, 07.12.2023-07.12.2023
Globočnik Žunac, Ana; Jurič, Boris CUSTOMER EXPERIENCE AS AN IMPORTANT FACTOR IN EVALUATING TELECOMMUNICATIONS SERVICES // International journal for quality research, XVII (2023), 2; 427-440. doi: 10.24874/IJQR17.02-08
Vuković, Dijana; Globočnik Žunac, Ana ; Jurič, Boris Customer experience as an important factor in evaluating telecommunications services // International journal for quality research, 17 (2023), 2; 427-440. doi: 10.24874/IJQR17.02-08
Antić, Marko; Globočnik Žunac, Ana Percepcija komunikacijskih stilova menadžera u sestrinstvu // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 10. prosinca 2022.. Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2023. str. 2-8
Martinčević, Ivana; Brlek, Predrag; Globočnik Žunac, Ana; Cvitković, Ivan Mobility indicators in the function of sustainable mobility // 9th Internation Conference Towards a Humane City - Reshaping Mobility. Novi Sad: University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Department of Traffic Engineering, 2023. str. 41-48
Antić, Marko; Globočnik Žunac, Ana Percepcija komunikacijskih stilova menadžera u komunikaciji medicinskih sestara/tehničara // Doktorska konferencija Sveučilišta Sjever Mediji i komunikacija : knjižica sažetaka. Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. str. 9-9
Martinčević, Ivana ; Globočnik Žunac, Ana ; Sesar, Vesna Utjecaj tehnoloških promjena na kvalitetu poslovanja i globalizaciju // 23. međunarodni simpozij o kvaliteti: Kvaliteta - jučer, danas, sutra: zbornik radova / 23rd International Symposium on Quality: Quality - Yesterday, Today, Tomorrow: Proceedings / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2022. str. 557-577 doi: 1052730/QWMQ9912
nije evidentirano
nije evidentirano